ההצלחה הכלכלית של סוניק הקיפוד בבתי הקולנוע (הכנסות של מעל 300 מיליון דולר) כנראה גרמה לבכירי Sega להזיל ריר, כי מותג נוסף של חברת המשחקים הידועה יקבל בקרוב טיפול דומה: סדרת משחקי Yakuza.

לפי דיווח של Variety, הסרט יופק על ידי 1212Entertainment שהפיקו שנה שעברה את סרט הקולנוע "סיפורים מפחידים שמספרים בחשיכה" ועל ידי Wild Sheep Content, חברת הפקות חדשה. כרגע הן מחפשות תסריטאי.

אז איך זה בעצם יעבוד? כי ניכר שמדובר בהפקה מערבית, אך Yakuza הוא סיפור יפני מובהק. האם הסרט יתרחש ביפן או שהעלילה תעבור לארה"ב ותיקרא "מאפיה"? ואם הסרט יישאר ביפן, האם הוא יהיה דובר יפנית או שכולם ידברו בו אנגלית? כי רק אופציה אחת מבין כל אלה מוצאת חן בעיניי – ואני מניח שאתם יודעים איזו.

סדרת משחקי Yakuza החלה ב-2005 וצברה פופולריות בזכות היותה סינמטית, מטורללת, מהנה להפליא וממכרת. סיפורו של איש היאקוזה קאזומה "דרקון הדוג'ימה" קיריו, סחף אחריו מיליוני מעריצים ברחבי העולם והסדרה הראשית כוללת נכון להיום שמונה משחקים שמכרו יחדיו מעל 12 מיליון יחידות. ושלא נתחיל לדבר בכלל על משחקי ספין-אוף ורימייקים.

זו אגב אינה הפעם הראשונה שסדרת Yakuza משתעשעת עם עולם הקולנוע: ב-2007 שוחרר הסרט "Like a Dragon" (לא להתבלבל עם המשחק השמיני בסדרה שייצא במערב בנובמבר הקרוב ונושא אותו שם) מבית הבמאי הפורה טאקשי מיקה (Takashi Miike) אשר ביים כ-50 סרטים בחייו, כך שבשבילו "Like a Dragon" היה בטח יום שלישי או משהו. נוסף על כך הוא גם צילם סרט פריקוול קצר, Like a Dragon: Prologue (אז… יום שני?).

לסקרנים, הטריילר לאותו סרט לא זמין באף ערוץ רשמי של Sega, אבל תוכלו למצוא אותו בערוץ הפרטי של France Mikalas. בואו נקווה שהסרט החדש ייראה קצת יותר טוב.