אתמול, יום ה', במסגרת תערוכת Tokyo Game Show 2020 ביפן, קיבלנו פרטים חדשים על הרימאסטר הצפוי של המשחק NieR לקונסולות הדור הנוכחי ולמחשב האישי, זאת לכבוד 10 שנים ליציאת המשחק הראשון בסדרה.

שמו של החידוש יקרא בשם הקליט NieR Replicant ver.1.22474487139, או בקיצור NieR Replicant. זה היה שמו של המשחק NieR כשהוא שוחרר ביפן ל-PlayStation 3, שהיתה מעט שונה מהגרסה שקיבלנו ברחבי העולם. לכן יהיה מעניין לראות עוד צד של העולם של NieR שלא זכינו לקבל בשנת 2010.

בתערוכה קיבלנו טריילר סימנטי קצר אך יפהפה משולב עם מוזיקה נהדרת. במהלך הטריילר קיבלנו טעימה קטנה מהעולם של NieR ותיאור קצר של עלילת המשחק. בסופו אף קיבלנו תאריך יציאה – המפיצה Square Enix הכריזה שהמשחק ישוחרר בעוד כ-7 חודשים, בתאריך 23 באפריל 2021.

כמו במשחק המקורי, המשחק מתרחש בעולם פוסט-אפוקליפטי שבו אנו משחקים בחור צעיר שגר בכפר מרוחק עם אחותו Yonah. כשאחותו חולה במחלה חשוכת מרפא בשם Black Scrawl, הוא יוצא לחפש לה תרופה בכל מחיר. ביחד עם ספר עב כרס ויודע-כל בשם Grimoire Weiss הוא יוצא לחפש את ה-Sealed Verse שיעזרו לו למצוא את התרופה.

בטריילר ראינו מספר דמויות מרכזיות שילוו אותנו במהלך המשחק. הדמות הראשונה שמופיעה היא דמותו של הגיבור חסר השם ש-"מחזיר את מה שנאבד" כשהכוונה כנראה היא לאחותו. הדמות השניה שמופיעה היא של אישה צעירה (ולא ממש לבושה) שאוחזת ב-"שתי חרבות של נקמה". למרות שהיא נראת מרשימה, נראה שהיא מסתירה לא מעט סודות, ויהיה מעניין לגלות מה הם. הדמות השלישית שהופיעה היא של איש זקן שמחזיק חרב ולצידו הכיתוב "הבדידות של נשק ניסיוני", כרגע לא ידוע עוד מידע עליו. לבסוף, הדמות האחרונה היא של אישה צעירה שלצידה הופיעו שני כיתובים: "אהובה" ו-"ייאוש". ייתכן ומדובר באחותו של הדמות הראשית, שכן היא יקרה לו מאוד, אך זה עדיין לא ידוע.

nier replicant

כמו כן, במהלך הטריילר קיבלנו הצצה לנופים היפים שילוו אותנו במהלך המשחק. אלה אותם נופים פוסט-אפוקליפטיים שקיבלנו במשחק ההמשך הנהדר, Nier Automata, שאהבנו גם בזכות העלילה, המשחקיות ומוזיקה הנהדרים. בנוסף לכך, בשנת יציאתו הוא אף נכלל כאחד ממשחקי התפקידים הטובים של שנת 2017. לכן, אנחנו מחכים לראות איזה עוד מקומות יפים נקבל בעולם המחודש של NieR Replicant.

כמובן שאם לא תוכלו לחכות ותרצו להזמין כבר עכשיו בהזמנה מוקדמת תקבלו מספר בונוסים נחמדים. על כל ההזמנות מראש, בכל אחת מהפלטפורמות, תקבלו עותק דיגיטלי של פס הקול של המשחק. משתמשי Steam יקבלו בנוסף רקע ל-Steam של המשחק, ואילו שחקני PlayStation 4 יקבלו ערכת נושא ושלל אווטארים של המשחק.

גרסה נוספת, שעולה 160 דולר (כ-560 שקל לפני מיסים נוספים) ונקראת White Snow Edition גם מוצאת למכירה דרך האתר הרשמי של המפיצה Square Enix. גרסה תעניק לכם סטילבוק של המשחק, סיכות של דמויות מהמשחק ודיסק פיזי של המוזיקה. אבל החלק המעניין בגרסת האספנים הוא מארז של 7 ספרים פיזיים שבהם כתוב תסריט המשחק. בהחלט נשמע מעניין.

nier replicant

NieR Replicant צפוי לצאת בתאריך 23 באפריל 2021, ל-PlayStation 4, Xbox One ול-PC. עד אז תוכלו להוציא מהבוידעם את ה-PlayStation 3 הישן שלכם. או אם במקרה לא שיחקתם עדיין את משחק ההמשך שלו Nier Automata, אנחנו ממליצים בחום. לפחות ככה תוכלו להבין את העולם הפוסט אפוקליפטי שלו ועל הדרך להינות ממשחק מצוין ומרגש.