ממש לפני כמה שעות הוכרז בהפתעה כותר חדש לבית קירבי, Kirby Fighters 2. לא סתם הוכרז, הושק וזמין כבר עכשיו בחנות הדיגיטלית של נינטנדו (ורק שם). למעשה, זו רק חצי הפתעה, שכן משתמש הטוויטר Justin Katz שיתף אתמול שנינטנדו הדליפו בטעות מידע על המשחק לאתר שלהם.

אז מה המשחק הזה? בפשטות – זה סופר סמאש קירבי. המשחקיות מאוד מזכירה את זו של Super Smash Bros לדורותיה, אך מתמקדת בהורדת החיים של הדמויות ל-0 ולא להעפה מהזירה. המשחק יכלול רק דמויות מעולמו של קירבי, ורובן יהיו קירבי עם יכולות שונות. קירבי אמן הסיף, קירבי עם יו-יו וקירבי נער הפעמונים הם רק שלושה מתוך 17 סוגים שונים של קירבי (כן. 17 קירבי, בהצלחה בבחירה) שתוכלו לשחק. מעבר לסוגים שונים של קירבי, תוכלו לשחק גם חמש דמויות נוספות ומוכרות מהעולם של קירבי כגון Meta Knight ו-King Dedede שגם הופיעו בסמאש.

למשחק יהיו מצבי משחק רבים. במצב הקרב (battle mode) תוכלו לשחק לבד או בצוות של שניים וליהנות מזירות חדשות וישנות כאחד. במצב זה יוכלו לשחק יחד עד 4 שחקנים על קונסולה אחת, בקונסולות נפרדות ואף אונליין. זה הרבה אפשרויות למשחק משותף.

במצב הסיפור תחברו לדמות נוספת ותעשו את דרככם במעלה מגדל שבסופו ימתינו לכם הצמד King Dedede ו-Meta Knight. כל קומה שתסיימו תיתן לכם לבחור מבין שדרוגים לדמויות שלכם כדי לעזור לכם בטיפוס. בנוסף, יש את המצב היחידני (single-handed mode) בו תילחמו לבד בתשע קרבות ברמת קושי עולה.

כאשר תשלימו מצבי משחק, תקבלו ניקוד שתוכלו לבזבז על עיצובים נוספים לקירבי שלכם. נראה שמדובר בשינויים קוסמטיים בלבד ולא בקירבי עם יכולות חדשות (תודה לאל, כמה אפשר?), אבל זה נראה כיפי לנסות להשיג את כל התחפושות. בנוסף, אם שיחקתם ויש לכם שמירה באחד ממשחקי קירבי לסוויץ', Kirby Star Allies או Super Kirby Clash, תקבלו כובע נדיר במשחק החדש.

Kirby Fighters 2 זמין כבר עכשיו ב-Nintendo Eshop, בעלות לא גבוהה במיוחד של 20$ ובאופן דיגיטלי בלבד.