CD PROJEKT RED לא נחים לרגע. אחרי הביקורות הנוקבות של המעריצים על כך ש-Cyberpunk 2077 לא רץ על קונסולות הדור הקודם שגררו אין ספור התנצלויות על כך, לפני מספר שעות החברה פרסמה בעמוד הטוויטר הרשמי שלה שהם חוו פריצת אבטחה לשרתי החברה. קצת אירוני, לא?

בהודעה נכתב שהחברה נפלה קורבן למתקפת סייבר על ידי ישות לא ידועה. הגורם הצליח לגנוב את קוד המקור של מספר ממשחקי החברה, ביניהם ניתן למנות את Cyberpunk 2077, The Witcher 3 וגרסה שלא שוחררה ל-The Witcher 3, לדברי הפורץ.

עוד טען הפורץ שיש בידיו גם מסמכים רבים על התנהלות החברה, משאבי אנוש, מסמכים משפטיים ועוד. בהצהרתו, אומר הפורץ שבידיו מידע שאם ישוחרר לציבור זה יגרום לאבדן האמון מצד המשקיעים ושהתדמית הציבורית שלהם תיפגע אף יותר, מה שעשוי לגרום למחיר המניה שלהם לצלול יותר נמוך ממה שהוא כיום.

הפורץ נתן לחברה 48 שעות להגיב ולנהל משא ומתן או שישחרר את המידע לציבור ולמרבה במחיר. CD PROJEKT RED שללה את תשלום הכופר על הפרק ועובדת עם הרשויות לתפיסת הפורץ. אישית, עבור משימה כזו הייתי תולה שלט שדרוש Witcher.

לטענת CD PROJEKT RED, המידע שנגנב לא מכיל מידע על משתמשי החברה או על השחקנים, נכון לזמן כתיבת שורות אלו. כמו כן , רוב המידע של החברה מגובה על שרתים אחרים, כך שניתן יהיה לשחזר אותו בנקל ובכך להקהות את שיני הפורץ.