חברת Epic Games דיווחו בבלוג שלהם כי ב-11 לפברואר, 2021 נכונה לנו הפתעה. בחמישי הקרוב, Epic Games ישחררו Showcase והבטיחו כי נכונה לנו הודעה שתגיע יחד עם תחילת מכירות האביב בחנות המשחקים של Epic Games שתימשכנה עד ה-25 לפברואר, 2021.

המצגת המדוברת תשודר ב-Twitch ותתחיל בשעה 21:00 שעון ישראל. המכירה תתחיל מיד עם הצעות נבחרות שהוצגו כבר עכשיו. ניתן יהיה, למשל, להשיג את Star Wars Squadrons ב-40% הנחה. SnowRunner יהיה גם הוא עד 40% הנחה (אף פעם לא אהבתי את "עד", אבל ניחא). אפילו המשחק הנמכר ביותר למחשב אי פעם, נטול הבאגים ושעובד מצוין וללא תקלות בכלל, CyberPunk 2077, יגיע עם 10% הנחה שעוד לא החלטתי אם זה מצחיק או עצוב, אבל זה חייב להיות אחד מהשניים.

הכותר המצוין Assassin's Creed Valhalla יגיע גם לעד 20% הנחה. ולבסוף, משחק האינדי הפופולרי Hades יהיה ב-20% הנחה גם כן. משחקי Star Wars נוספים יהיו בהנחה והפנינה שבסוף, מי שקונה את Star Wars Squadrons מקבל גליידר בצורת X-Wing שמתאים ל-Fortnite. רק על זה אני שוקל לקנות את המשחק פעם נוספת.

אז כן, האביב מגיע ממש מוקדם השנה, ממש באמצע פברואר. יכול להיות שזה בשל שינויי האקלים שהעולם חווה, או שזה פשוט עוד חורף "מוצלח" בישראל. מה שיותר נחמד זה שמכירות האביב של Epic Games מגיע ממש מעט זמן אחרי חגיגות החורף שלהם שהיו רק לפני חודש וחצי. אך יותר מכל מעניין אותי אישית לשמוע מה תהיה ההכרזה המיוחדת שלהם. Epic Games אוהבים משחקים אקסקלוסיביים, ואנחנו גם יודעים ש-Epic Games הקימה חברת הפצה למשחקים, בתנאים מעולים, כך שיש סיכוי לא רע שנראה אולי כמה אקסקלוסיביים חדשים לחנות. 

בתזמון מוזר ואולי לא, נציג חברת Epic Games דיווח לפני מספר ימים למגזין PC Gamer ש"בשנתיים הקרובות יהיו בחנות שלנו יותר אקסקלוסיביים מאשר אי פעם". זה בהחלט תומך בהשערה שלאקסקלוסיביים יהיה מקום של כבוד בתצוגה, ואני מקווה שנזכה לראות סוף-סוף משחקים שפותחו באמצעות Unreal Engine 5.

כל ההשערות הללו בעירבון מוגבל, כמובן, אך ממש בקרוב, ביום חמישי בשעה 21:00 יהיו לנו את כל התשובות. עד אז כל מה שנותר לנו ולכם זה להתאפק עד יום חמישי, ואם כבר קבעתם תכניות ליום חמישי ראשון שאחרי הסגר, אנחנו נהיה כאן כדי לדווח לכם ולעדכן אתכם בהתפתחויות, אז צאו לבלות (תוך שמירה על ההנחיות, כמובן!).