חברת DELL לא מורידה את הרגל מהגז שאיתו היא נכנסה ל-2021, ומשיקה בישראל את ליין הלפטופים התקציביים שלה (entry level) למשתמשים בסיסיים שרוצים לפטופ לצרכי היומיום, מבלי לעשות חור בכיס. מחשב שני לילדים ל-Zoom? מחשב שני לבית? משתמשים רק באינרנט וישומי אופיס? Inspiron 3000 הם המחשבים בשבילכם.

מחשבי הכניסה של DELL הינם מסדרת Inspiron 3000, ויגיעו בתצורות חומרה שונות, עם כמה וכמה וריאציות עבור כל רכיב, כך שתוכלו למצוא את המחשב שמתאים לצורך שלכם בלי בעיה, ועם מחירים שיחלו ב-2,790 ש"ח.

Dell Inspiron 3000

גמישות חומרתית

המנוע מאחורי המחשב מגיע בדמות מעבד i3-1005G1, מעבד מהדור העשירי של אינטל. בהמשך צפוייה DELL לשחרר גם מחשבי Inspiron 3000 עם מעבדים מבית AMD, אך נכון לכתיבת שורות אלו הם אינם זמינים בישראל. מבחינת כרטיס המסך – תוכלו לבחור בין כרטיס גרפי מובנה של אינטל, או כרטיס יעודי מבית NVIDIA, ה- MX330.

למעבד שתבחרו תוכלו לצרף עד 16GB של זיכרון RAM במהירות 2666MHz, כשהמחשב מגיע עם 2 סלוטים ומאפשר גמישות בבחירת נפח הזיכרון הרצוי (החל מ-4GB, דרך 8GB ועד 16GB מקסימלי). מבחינת נפחי איחסון, כאן הבחירה אפילו מגוונת יותר, ותתאפשר בחירה בין HDD לבין SSD, ובחירה בין נפחים שונים, עד 2TB של HDD, או עד 1TB של SSD מהדור השלישי (PCIE 3.0), או שילוב של SSD ו-HDD, בהתאם לצורך והרצון של המשתמש.

כל מחשבי סדרת Inspiron 3000 יגיעו עם תמיכה ב-WIFI בתקני n ו-ac החדשים, אך ללא תמיכה ב-WIFI 6 (תקן ax). בנוסף, כל המחשבים יכללו תמיכה ב-Bluetooth בתקן 4.2, או תקן 5.0, בהתאם למחשב שתבחרו. בנוסף על כך, כל מחשב יגיע עם חיבור HDMI בתקן 1.4, שני חיבורי USB 3.2 מהירים, חיבור USB 2.0, יציאת אוזניות ומתאם להכנסת כרטיסי זיכרון.

Dell Inspiron 3000

סדרת Inspiron 3000, על כל תצורותיה, תגיע עם מסך 15.6 אינץ' עם משקל של כ-1.9 ק"ג, מה שמאפשר עבודה נוחה מבלי לשבור את הגב בנשיאת המחשב. חלק מהדגמים בסדרה גם יגיעו עם מקלדת עם תאורה אחורית, פיצ'ר אידיאלי לעבודה בחושך או בתאורת ערב.

לפטופ הוא יותר מסך מרכיבי חומרתו

פיצ'ר חדש אותו שילבה DELL בסדרת Inspiron 3000 החדשה, הוא ה-Dell Cinema, המאפשר צפייה בסרטים וסדרות עם צבע, סאונד והזרמת מדייה (Streaming) באיכות גבוהה ביותר ללא קטיעות.

מלבד המחשב עצמו, יתרון גדול בארצנו לרכישת מחשב DELL הוא השירות חסר הפשרות שהחברה מציעה. כל מחשב DELL כולל שירותי טכנאי עד הבית בתוך יום עסקים בודד, לכל תקופת האחריות שלו. לא סתם DELL היא החברה שאותה בוחרים רוב הלקוחות המוסדיים בארץ – אמינות לפני הכל.