המשחק Bravely Default 2 צפוי להגיע בעוד שבועיים וקצת באופן אקסקלוסיבי ל-Switch. הוא מצטרף לסדרה שמהווה את הממשיכה הרוחנית למשחקי Final Fantasy הקלאסיים, לפני שהקרבות בהם הפכו לזמן אמת. בטריילר החדש, אנחנו נחשפים למערכת הקרב ולנקודות Brave ופקודות Default.

בטריילר החדש של Bravely Default 2 אנחנו מקבלים מבט נוסף למערכת הקרב הייחודית של הסדרה. שחקנים ששיחקו את אחד (או שני) המשחקים הקודמים כנראה כבר מכירים את מערכת הקרב, ואם שיחקתם בדמו, גם לכם הטריילר כנראה לא מחדש יותר מדי. אבל אם אתם, כמוני, כבר מתרגשים למשחק ולא תספיקו לשחק את הדמו לפני, הטריילר הזה מסכם את הטוויסט של מערכת הקרב בצורה בסיסית וטובה.

ב-Bravely Default 2 יש שני מרכיבים בסיסיים בקרב שאנחנו רואים בטריילר – באמצעות נקודות אומץ (Brave Points), אתם יכולים לבצע מהלכים נוספים בקרב, ובאמצעות פקודות Default, אתם יכולים להגן ולקבל נקודת אומץ בתמורה. המשחק נותן לכם להכנס לחוב של נקודות אומץ כדי להפעיל סדרה של מהלכים רצופים, אבל בכך אתם תאבדו את התורות הבאים כשהדמות שלכם תחזיר את החוב. יש לכם פה בעצם טרייד-אוף בין להפסיד תורות בתחילת הקרב כדי לקבל יתרון בהמשך הקרב, או לסיים את הקרב מהר בהתחלה, וכאן טמונה האסטרטגיה במשחק.

המשחק יתן לנו למקצע את הדמויות ב"עבודות" שונות, ועם מגוון רחב שלהן, כל שחקן יחווה את המשחק בצורה אחרת. הסגנון האומנותי שלו, שמצד אחד נראה צ'יבי ומצועצע (שאני התחלתי ממש לאהוב, אבל אני חושב שזה עניין של טעם) נראה יפהפה על ה-Switch לפי הטריילרים. ואם לשפוט לפי הדעות הפופולריות על המשחקים הקודמים, יש סיכוי טוב מאוד שגם זה יציע עלילה מפוצצת ודמויות כיפיות. המשחק יציע דיבוב באנגלית וביפנית, ככה שהוא מתאים לכל השחקנים מהבחינה הזו.

ביחד עם כל מה שאני יודע על המשחק באופן אישי, אני כבר ממש מצפה לו, ואני מקווה שגם אתם. Bravely Default 2 יגיע אקסקלוסיבית ל-Switch ב-26 לפברואר, ועד אז, אתם יכולים לבדוק את הדמו החינמי שלו.