המלחמה בין Epic לבין Apple ממשיכה ואנחנו לומדים עוד על התכניות העתידיות של Epic ממסמך משפטי החשוף לקהל שיצא לאור לאחרונה. המסמך כולל את מפת הדרכים העסקית של Epic וסדרי העדיפויות האסטרטגיים שלה.

זו כבר תקופה ארוכה שבה אנחנו שומעים את אמצעי התקשורת השונים עוסקים בסיקור קרב הענקיות, בין אם מדובר במדורי הכלכלה או אתרי הגיימינג, אבל להפתעות כאלו לא ציפינו וזה משאיר טעם של עוד בקרב הסקרנים שביננו.

כחלק מהמסמך המשפטי, אתם יכולים לראות את תכנית העבודה ל-2020, שבה מוזכרים ללא סוף הסקינים וכל מה שחווינו השנה. אבל מעבר לזה, המסמך חשף שקף מעניין שמציג את תוכנית "צמיחת השותפות האסטרטגית" ובו מוצגים סעיפים המדברים בין היתר על שילוב Houseparty, גרסת Rocket League למובייל וגם Rocket League 2D.

Epic vs Apple

בגזרת Rocket League ההתרגשות רבה. המשחק, שעשה את המעבר לחנות של Epic רק ביולי 2020, מקבל מקום של כבוד בתוכנית העתידית עם שני משחקים חדשים. האחד פונה לקהל המובייל (שהוא שוק לא קטן וכולל ברובו את מזרח אסיה) ואחד נוסף בגרסה "דו-מימדית".

מה שניתן לגרד עבור גרסת המובייל הוא שהמשחק שמפותח בימים אלו כנראה יהיה גרסת lite של המשחק המקורי וגרסת ה-beta שלו ככל הנראה נמצאת בתהליכי בדיקה כבר בימים אלו. מעבר לרצון לפרוץ לשוק המובייל, המשחק יעבור שדרוג ואפשרות cross-platform תתווסף יחד עם cross-progress.

Rocket League 2D מוגדר להיות יעודי למסכי מגע (אך קיימת אפשרות למשחק עם שלט), וגם הוא כנראה מיועד למובייל כאשר לפי המסמך, Epic בוחנים חלונות השקה עבור מערכת ה-iOS. המשחק הינו משחק מולטיפלייר בו אפשר לשחק אחד על אחד או שניים נגד שניים והחוקים פחות או יותר זהים למשחק הרגיל. אני בטוח שבת השנתיים שלי תהייה מרוצה, השחקנים שישחקו איתה קצת פחות.

מבחינת Fortnite, אלו הן הדמויות הצפויות להיכנס, לפי התוכניות של אפיק, אל העולם שרק מתרחב. מאחר והגיל הממוצע של שחקן Fortnite הוא בערך 22, אני לא באמת מבין את הסיבה להכניס דמויות מסרטים שיצאו עוד כשאני הייתי זעטוט. בין הדמויות מוזכרים:

  • סאמוס אראן (Samus Aran) מסדרת Metroid
  • נארוטו אוזומאקי (Naruto Uzumaki) מסדרת Naruto
  • קטניס אברדין (Katniss Everdeen) מסדרת The Hunger Games
  • הכלה (The Bride) מסרטי Kill Bill
  • באטמן לופר (Batman Looper)
  • סנייק פליסקן (Snake Plissken) מ"הבריחה מניו יורק" ו"הבריחה מלוס אנג'לס"
  • ג'ון מקליין (John McClane) מ"מת לחיות"
  • הטרמינייטור (The Terminator) משליחות קטלנית
  • שרה קונור (Sarah Connor) גם כן משליחות קטלנית

המסמכים שנחשפים הם מסקרנים מאוד, ואני באופן אישי מקווה שכתוצאה מהמשפט הזה אנחנו המשתמשים הסופיים לא ניפגע ורק נרוויח ממידע עתידי כמו זה.