המנכ"ל של Gearbox, רנדי פיטצ'פורד (Randy Pitchford), התייחס בטוייטר לשמועות לגבי משחק Borderlands חדש.

על פי השמועות, משחק Borderlands הבא מפותח ע"י סטודיו אחר, ו-Gearbox רק "עוזרת" בתהליך. פיטצ'פורד הכחיש את השמועות האלה ואמר ש-Gearbox תהייה המפתחת המובילה בכל משחקי Borderlands עתידיים.

בנוסף להכחשת השמועות, פיטצ'פורד אישר ש-Gearbox אכן עובדים על משחק Borderlands חדש, ואף אמר שהמשחק הבא יהיה "האחד הגדול". קשה לדעת לפי דבריו במה בדיוק מדובר, והשמועות אומרות שהמשחק הבא לא יהיה המשך לסדרה אלא במשחק ספין אוף. Gearbox הולכים להיות בתערוכת E3 שתהיה ביוני הקרוב, בתקווה שנקבל עוד מידע על המשחק אז.

אני לא יודעת כמה אפשר לסמוך על ההתייחסות של פיטצ'פורד לשמועות. הוא הכחיש בעבר שמועות שהתבררו כנכונות, כמו שמועה על תוכן בתשלום נוסף ל-Borderlands 3 ושמועה נוספת ש-Battleborn יהפוך למשחק חינמי. אני בעיקר חוששת מספין אוף חדש שיהיה בפורמט של Games as a Service, עם דגש חזק על משחק מרובה משתתפים והרבה תוכן בתשלום נוסף. לפי דעתי, פורמט כזה מאוד לא יתאים לרוח הסדרה. נותר לי רק לקוות שהמשחק הבא יהיה המשך ראוי לסדרה.

כידוע, Gearbox פיתחה את המשחקים הקודמים בסדרת Borderlands אשר זכתה להצלחה רבה. אנחנו כל כך נהנו מסדרת המשחקים שהוספנו אותה לרשימת משחקי הקו אופ המומלצים ו-Borderlands 3 אף היה ברשמית משחקי השנה שלנו לשנת 2019.

בנוסף למשחקים הראשיים בסדרה, יצא ל-Borderlands משחק ספין אוף שנקרא Tales from the Borderlands אשר פותח על ידי Telltale Games ועוד כמה משחקי מובייל. גם המשחק של Tales from the Borderland זכה לביקורות חיוביות במיוחד. בימים אלו עובדים על סרט שיתבסס על סדרת המשחקים.