אחרי שסדרת המשחקים האהובה חזרה לכותר שלישי לפני מספר חודשים, עכשיו מגיעה בשורה משמחת נוספת – הוכרז סרט Borderlands שמבוסס על הסדרה. את הסרט יביים לא אחר מאשר אלי רות (Eli Roth), שחקן במאי ומפיק שידוע בעיקר בסרטים מלאי דם.

זה זמן מצויין להיות חובב סרטים שמבוססים על משחקי וידאו, כי נראה שהם חוזרים, ובגדול. אחרי ההצלחות של הסרטים Detective Pikachu ולאחרונה גם Sonic the Hedgehog, גם סדרת Borderlands מצטרפת לחגיגה.

הסרט נחשף מוקדם יותר היום בטעות על ידי מנכ"ל Gearbox Software רנדי פיצ'פורד (Randy Pitchford) שצייץ על חשיפת במאי הסרט אלי רות (Eli Roth) בחשבון הטוויטר שלו. הציוץ וההכרזה ככל הנראה תוכננו להתפרסם מאוחר יותר, כי הם מהר מאוד נמחקו על ידי פיצ'פורד. לפני פחות משעה, הציוץ הועלה מחדש, אך הפעם בכוונה אמיתית לפרסם את הידיעה.

רות ידוע בסרטים מלאי דם, בהם הוא לקח חלק בבימוי, הפקה ומשחק. בין הסרטים בהם הוא השתתף נמצא גם ממזרים חסרי כבוד (Inglourious Basterds, וכן, ככה מאייתים את זה) המצויין. לכן ניתן לצפות שהסרט של Borderlands אותו הוא יפיק יהיה גם אלים ומלא דם, כמו שאנחנו אוהבים.

בנוסף לחשיפת רות בתור במאי הסרט החדש, פיצ'פורד חשף שהסרט יופק תחת Lionsgate ו-Arad Productions. פיצ'פורד הוסיף שהחשיפה המלאה של הסרט תהיה בשבוע הבא ב-27 לפברואר, כחלק מהפרזנטציה של Gearbox Software בתערוכת PAX East.

גם אלי רות וגם אבי ערד הם שמות גדולים בתעשיה (ויהודים) ולכן נראה ש-Gearbox Software מאמינים בהצלחה של הסרט ומקווים לדחוף אותו בכל הכוח.

לסרט צפויים אתגרים שלא היו לסרטים כמו Detective Pikachu או Sonic the Hedgehog כי הוא אינו מכוון לילדים, ולמעשה סביר מאוד להניח שהוא יהיה מדורג R. עם זאת, אני מקווה שהסרט יצליח, ואולי אפילו באותה רמה כמו Mad Max Fury Road המדהים שחולק עמו לא מעט במשותף מבחינה תמטית.

עוד לא ידוע מה יהיה הסיפור של הסרט של Borderlands ואם הוא יעקוב אחרי עלילת המשחקים, או משהו שונה. אני באופן אישי כמובן רוצה לראות שם את Handsome Jack, אבל קרוב לוודאי שלא נראה אותו כבר מהסרט הראשון.

הפרטים הבאים על הסרט של Borderlands יחשפו בפרזנטציה של Gearbox Software ב-PAX East שתערך ב-27 לפברואר.