בסוף השבוע האחרון, התקיים האירוע Game Awards 2019, שהביא איתו לא מעט זוכים מאושרים וגם כמובן כמה הכרזות מעניינות במיוחד. אחת ההכרזות הייתה על משחק חדש מהמפתחת GearBox בשיתוף עם Counterplay Games בשם Godfall. הטריילר קצר אך מרשים ומראה לנו את המשחק הראשון שהוכרז עבור קונסולת המשחקים החדשה Sony PlayStation 5 ואף ייצא איתה בהשקתה.

הטריילר מצביע על מלחמה בת כ – 1000 שנים שכל מטרתה הייתה לפצוח באפוקליפסה. בטריילר רואים שלושה לוחמים, שאחד מהם נראה כמו איש אריה בשל רעמת השיער והמסיכה על פניו, ואילו השניים האחרים נראים קצת יותר אנושיים. השלושה כנראה לחמו יחד במשך שנים ועכשיו, ניצבים מול האתגר הגדול מכל, ושום סערה לא תעצור אותם.

מהמידע שיש לנו על Godfall עד כה, מדובר במשחק תפקידים בסגנון איסוף נשקים קרים (Slasher-Looter, אם תרצו) הכולל לחימה עם חרבות וחיתוך אויבים. מבחינה ויזואלית הוא מאד מרשים ונראה שהמשחק יהיה מגוף שלישי. מה שנרמז בטריילר עצמו כאשר שלוש הדמויות מתכוננות להלחם בדרקון תלת ראשי, נכתב במפורש באתר המשחק: תהיה אופציה למשחק מרובה משתתפים.

פיסת מידע נוספת שאוששה על ידי המפתחת, מתארת את האפשרות לאיסוף ציוד ושידרוג הדמויות שלנו. בשונה מBorderlands, כאן מדובר בשריונות, חרבות וסביר להניח שנראה עוד סוגים של כלי נשק, כך שניתן להסיק שאיסוף הציוד יכלול לא רק נשקים נדירים אלא גם שדרוגים עבור השיריון של הדמויות.

Godfall

לכל המעוניין – Godfall לא ייצא לקונסולת ה- PlayStation 4 אך בדומה למשחק Borderlands 3, גם הפעם Epic Game Store משתפת פעולה עם המפתחות כך שגם שחקני המחשב יוכלו להניח את ידיהם על המשחק הזה. החוזה נותן בלעדיות לחנות המשחקים של Epic, אבל לשנה אחת בלבד. כאמור, המשחק עתיד לצאת עם יציאת קונסולת ה- PlayStation 5 באזור החגים של 2020.