כחלק מאליפות Hearthstone Masters Tour 2020, אחת התחרויות היתה אמורה להערך באינדונזיה. בעקבות חששות מוירוס הקורונה, חברת Blizzard Entertainment החליטה להעביר את התחרות ללוס אנג'לס.

התחרות היא התחרות השניה בסדרת Hearthstone Masters Tour 2020, שהשחקנים המובילים בה יוכלו להשתתף בתחרות ה-Hearthstone Grandmasters ולזכות בפרסים מתוך קופה בשווי 3 מיליון דולר.

זו לא הפעם הראשונה שבה וירוס הקורונה נדחף גם לכותרות שקשורות לגיימינג. המפתחת שעובדת על הפורט ל-Switch של המשחק The Outer Worlds נאלצה לדחות את תאריך יציאת המשחק בעקבות התפרצות הוירוס, וה-Switch עצמו גם צפוי לחוות מחסורים במלאי. אפילו Sony הודיעה שהיא לא תוכל להופיע בתערוכת PAX East בעקבות חששות להתפרצות הוירוס.

לכן זה לא מפתיע שגם Blizzard Entertainment נוהגת בצעדים מונעים. החברה הודיעה שתחרות ה-Hearthstone Masters Tour שהיתה אמורה להתקיים באינדונזיה, תתקיים במקום זאת בלוס אנג'לס בין התאריכים 20-22 למרץ. משתתפים שכבר הזמינו כרטיסים ומקומות לינה יוכלו לקבל מהחברה עד 250$ כדי להזמין אותם מחדש. מדובר בשינוי של הרגע האחרון, וזה יפה שהחברה דואגת למשתתפים.

האירוע יתקיים ב-NGE Studios בלוס אנג'לס ויארח מעל 300 משתתפים בהזמנה אישית. זה אומר שהשחקנים נדרשו להוכיח את עצמם מראש בתחרויות רשת רשמיות ואירועים דומים על מנת להתקבל ליגת ה-Hearthstone Masters Tour. השחקנים המובילים בתחרות הזו יתמודדו על פרס של יותר מ-250 אלף דולר, מתוך הקופה של כלל הליגה.

זה האירוע השני בסדרת התחרויות Hearthstone Masters Tour, כאשר האירוע הקודם התקיים בארלינגטון, טקסס. לתחרות יש עוד שני אירועים שיתקיימו ביונקופינג, שוודיה ומונטריאול, קנדה בהמשך השנה. שחקנים שיצליחו בתחרויות יוכלו להשתתף בתחרות ה-Grandmasters ולזכות בתואר הנחשק ביותר, לצד קופת פרסים העומדת על כ-3 מיליון דולר.

לחברת Blizzard Entertainment כבר היתה התקלות לא נעימה במהלך אירוע של Hearthstone במהלך שנה שעברה עם השחקן Blitzchung. לשמחתנו, הפעם נראה שהם מנסים להמנע מתקרית רפואית שהיתה יכול להגמר הרבה יותר גרוע מרק לפגוע ביחסי הציבור של החברה. מאחר וכרגע התפרצות וירוס הקורונה מוגבלת בעיקר למדינות המזרח הרחוק, האירועים בשוודיה וקנדה לא צפויים לזוז. נקווה שעד התחרויות הבאות, הוירוס כבר יהיה היסטוריה.

תחרות ה-Hearthstone Masters Tour 2020 הבאה תתקיים בלוס אנג'לס בתאריכים 20-22 למרץ.