הרבה זמן לא שמענו חדשות על משחק חדש מחברת People Can Fly. החברה, שפיתחה כמה משחקי יריות מעולים כמו Painkiller ו-Bulletstorm, שיחררה עכשיו הרבה מידע חדש על המשחק החדש שלהם בשם Outriders שהוכרז בכנס E3 2019 ומתוכנן לצאת השנה. ניתן לראות את הטריילר האחרון שיצא לפני מספר ימים ונותן הצצה למשחקיות כאן למטה:

העלילה של Outriders מתרחשת בעתיד בו האנושות חוקרת את החלל ומיישבת עולמות מחוץ לגבולות מערכת השמש. קבוצת בני אדם מתחילה בתהליך יישוב של עולם בשם אינוק (Enoch) וחוקרת סיגנל מסתורי המתגלה כאסון; הניצולים היחידים ממשלחת המחקר הוכנסו להקפאה קריוגנית על מנת להחלים מהפציעות שלהם.

כאשר הניצולים יוצאים מההקפאה הם מגלים עולם שונה מאוד מזה שעזבו, עם מפלצות ויצורים אגרסיביים שהופיעו על פני שטח הכוכב. הניצולים עצמם גם השתנו עם הכוכב ופיתחו יכולות חדשות שנותנות להם סיכוי לשרוד בכוכב אינוק המסוכן.

ראש הסטודיו של People Can Fly, סבסטיאן ויצ'כובסקי, אמר ש"Outriders הוא משחק שרצינו ליצור כבר שנים. אנו מאוד שמחים לעבוד עם Square Enix על הפרויקט הזה, זוהי משימה גדולה עבורנו והצוות גדל בצורה משמעותית כדי לעבוד על פרויקט Outriders".

במשחק עצמו תוכלו לשחק באחד מארבעה סוגי דמויות, שלושה מהם כבר נחשפו: ה-Pyromancer עם יכולות אש שבנויות לעשות נזק מקסימלי נגד אויבים, ה-Trickster שיכול לשנות את מרקם החלל והזמן ובכך להפעיל יכולות מגוונות כגון השתגרות בין אזורים והאטת אויבים וה-Devestator ששולט באדמה ונראה שהוא דמות יותר הגנתית. בינתיים אין מידע על הסוג הרביעי, אבל לא אתפלא אם זו דמות בסגנון Medic ששולטת באלמנט כמו מים (או דם, אם המפתחים רוצים להיות אדג'יים).

בינתיים אין הרבה מידע על המשחקיות עצמה, אך המשחק נראה כמו Looter-Shooter בסגנון Borderlands עם ניחוחות משחק תפקידים. במשחק תסתובבו סביב ותירו בדברים תוך כדי שידרוג מתמיד של הציוד והיכולות של הדמות שלכם. בנוסף למשחק סולו, תוכלו לחבור לעד שני חברים נוספים במשחק Co-Op במצב אונליין.

Outriders צפוי להשתחרר סמוך לסוף 2020 ויהיה זמין על Playstation 4, Xbox One, PlayStation 5, Xbox Series X והמחשב האישי. תוכלו למצוא עוד מידע על המשחק Outriders באתר הרשמי של המשחק.