כפי שדיווחנו לכם ביום ראשון, חברת LG קיימה אירוע השקה בארץ של סדרות הטלוויזיות החדשות שלה לשנת 2021-2022, עם לא פחות מ-47 דגמים שונים של טלוויזיות, הבנויות מלא פחות מ-4 טכנולוגיות מסכים שונות.

ארבעת טכנולוגיות המסך, שאליהן גם נחלקות הטלוויזיות מבחינת סדרות, מהבסיסית לטובה ביותר, הן סדרות ה-UHD עם מסכי ה-4K עם התמחור התחרותי, סדרות QNED החדשות עם טכנולוגיית ה-Mini LED, סדרות ה-Q-LED המוצלחות, ובטופ – סדרות ה-O-LED עם טכנולוגיית התאורה העצמאית לכל פיקסל ופיקסל.

מבחינת הגדלים של הטלוויזיות, ניתן למצוא בטווח גדלים רווח שבין 43" ועד 88", כאשר ניתן לשים לב לשיפט בגודל הטלוויזיה המקובל, כך שכיום גודל של 55" נחשב לסטנדרט הנמוך יותר, וכמות הדגמים המגיעים במידה קטנה יותר היא מצומצמת, בעוד ש-65" הפך להיות הגודל שאליו מכוונים, ומרבית הדגמים מגיעים באזור ה-65", ואף יותר לכיוון ה-70".

LG מציגה – טלוויזיות גם לגיימרים

גם הגיימרים לא יוצאים בידיים ריקות מההשקה האחרונה, ואלו מכם שרצו לרכוש טלוויזיית O-LED אבל לא רצו להתפשר על הפיצ'רים הרלוונטיים לגיימינג – לא עוד. פרט לסדרת ה-A1 הבסיסית, שאר סדרות ה-O-LED מגיעות עם תמיכה גם ב-AMD FreeSync וגם ב-NVIDIA G-SYNC. בנוסף לכך, זמן התגובה של כל הסדרות עומד על 1ms מהיר במיוחד, ביחד עם קצב רענון של 100-120Hz ותמיכה ב-HDR 10 Pro.

מעבר לטכנולוגיה, כל הטלוויזיות מסדרת ה-O-LED מגיעות עם טכנולוגיית הפחתת אור כחול ומניעת הבהובים לשמירת בריאות העין, וכן מצב גיימינג עם סרגל אופטימיזציה שיאפשר לנו להתאים את המסך לפי ההעדפות האישיות שלנו.

צבעים חדים ותאורה מרשימה

באירוע ההשקה התרשמנו ממרבית הסדרות הגבוהות של LG, כולל עמדות X-BOX שבהן יכולנו לשחק ולבחון את מהירות התגובה של הטלוויזיות לעולם הגיימינג, אותן ניצלנו כדי להעביר זמן איכות עם Forza ו-Doom.

אי אפשר להסתיר את זה הסדרות החדשות של LG מלאות בטלוויזיות מרשימות. הצבעים מרגישים חיים ומדוייקים, התנועה מרגישה חלקה גם בסצנות ומשחקים מהירים במיוחד, הבהירות מצליחה להגיע לרמות גבוהות במיוחד, כך שגם בתאורה בעייתית אפשר להמשיך להשתמש בטלוויזיה בלי בעיה.

אם אתם מחפשים טלוויזיה לקונסולה החדשה שלכם, או החלטתם להחליף את מסך המחשב בטלוויזיה (ולהרחיק את השולחן מהקיר, אני מקווה), הטלוויזיות החדשות של LG הן בהחלט המלצה חמה במיוחד מבחינת איכות התמונה והצבעים שתקבלו, וכמובן – מבחינת איכות המוצר (שמגובה גם באחריות רחבה במיוחד מצד היבואן – קבוצת ח.י.).

מצד שני, דברים טובים שכאלה לא מגיעים בחינם, ואפילו לא בזול. אם נשים בצד את סדרת A1 הבסיסי בטכנולוגיית ה-O-LED, הטלוויזיה הבאה שתוכלו לקבל, סדרת B1, תעלה לכם בסביבות ה-6,500 ש"ח, ומשם מחירי ה-O-LED רק ממשיכים לעלות, כך שזו עדיין לא טכנולוגיה להמונים.

בכל מקרה, אחרי שראינו את ה-CX65 מבית LG, אנחנו יכולים לומר שאנחנו כבר מחכים לראות איך יתמודדו הטלוויזיות החדשות עם עולם הגיימינג והשמש הישראלית. מבטיחים לעדכן!