ה-UltaGear 27GL850‎ החדש של LG עומד בכל אתגר. מסך מרשים, אסטתי ואיכותי, אבל כבד. לא נותר אלא להתרשם מהביצועים הנפלאים, הן בזמן משחק והן בזמן צפייה.


מסך ה-UltaGear 27GL850‎ מציע לנו הגיימרים חווית משחק עם רזולוציית 2K, עם רוחב נדיב וגודל 27 אינץ' יחד עם מגוון חיבורים, אפשרויות הגבהה או הנמכה ואפילו זוויות משתנות. הוא מסך נהדר שנותן ביצועים במחיר של 2150 שקלים לגיימרים שמחפשים איכות בלי לקרוע את הכיס

LG UltaGear 27GL850‎ – איזון בין קצב רענון לרזולוציה

ה-LG UltaGear 27GL850‎ הוא מסך 27 אינץ', אידיאלי למי מאיתנו שלא מחפשים מסך גרנדיוזי, עם פאנל IPS, ומסגרת שמעוצבת בצורה נפלאה שגורמת למסך להראות אפילו גדול יותר או רחב יותר משנדמה. הוא נראה מינימליסטי ואינו תופס מקום רב על השולחן תודות למעמד שלו.

כמובן שנראות חיצונית זה לא הכל, ולכן חשוב שתדעו שהוא בעל קצב ריענון של 144Hz, עם רזולוציה נהדרת של 2560×1440 (כלומר – רזולוציית 2K). כחלק מהביקורת, בדקתי את ה-LG UltaGear 27GL850‎ בעבודה שוטפת, הרצתי עליו משחקים, וגם סירטונים המיועדים לרזולוציות גבוהות, ובכל אלו המסך לא אכזב לרגע.

מבחינת חיבורים, תוכלו למצוא אותם בחלקו האחורי של ה-LG UltaGear 27GL850‎, ויש למעמד שלו עיצוב שמסייע למי מאיתנו שסדר חשוב לו וחייב שכל הכבלים יהיו מסודרים וכמעט בלתי נראים. החיבורים שתמצאו מאחור הם: 2 חיבורי HDMI, חיבור בודד של Display port, שני חיבורי USB, כניסה אחת של USB type B, וכמובן שגם חיבור לאוזניות וחיבור לחשמל.

אלגנט באדום ושחור

ביחס למסכים אחרים, הופתעתי לגלות שהוא שוקל למעלה משש קילו (!) ביחד עם המעמד. לא הייתי אומרת שזה חיסרון, במיוחד כי ממש קל לחבר אותו (ללא כלי עזר) ולאחר החיבור הראשוני רוב האנשים לא מזיזים את המסך יותר מידי, אך זה בהחלט מוצר כבד משציפיתי.

ממש כמו המסך הקודם שקיבלתי לביקורת מחברת LG, גם ה-LG UltaGear 27GL850‎ הוא חלק מסדרת המסכים ש-LG מייעדת לגיימרים – UltraGear, ומתוכננים לספק לחוויה ייחודית ומרהיבה עבורינו הגיימרים. עבורי, הוא לגמרי מספק את החוויה הזאת גם מבחינת היכולות וגם מבחינת הנראות החיצונית שלו.

בדומה לקודמו, המסך הזה מעוצב בצבעי שחור אדום אלגנטי למראה. הוא אינו צעקני ולמרות שאינני חובבת את השילוב של הצבעים האלו, במסך הזה השילוב מוצלח למידי, ואפילו אלגנטי.

דבר נוסף שאני מאוד אוהבת שיש בו, זו האפשרות לשחק עם הזוויות שלו. ניתן לשחק עם גובהו די בקלות, אפשר כמובן להשעין אותו מעלה ומטה ואם תרצו תוכלו גם להציב אותו לאורך וגם לרוחב (tilt של 90 מעלות). לא, אני לא עושה שימוש בכלל הזוויות האלו, אך זה בהחלט חשוב למי מאיתנו שכן מחפש מסך אדפטיבי שכזה, או מסך שישלב בין עבודה לגיימינג.

צבעוני חד ומרשים

אז על פי הנתונים מעלה, מדובר במסך מוצלח עם נתונים מצויינים לחווית משחק וצפייה איכותית. כפי שאני נוהגת לעשות בקנאות, פתחתי את YouTube וחיפשתי סירטון 2K לראות את האיכויות של המסך עצמו. לבטח ניחשתם שלא התאכזבתי בכלל. זה תענוג לצפות באיכויות האלו ובמיוחד בסירטונים שמיועדים אליה.

משם כמובן המשכתי למשחקים על מנת לבדוק את היכולות והחוויה שה-LG UltaGear 27GL850‎ מעניק במהלך משחקים. גם הפעם בדקתי עליו את המשחק האהוב עליי, Star Wars Jedi: Fallen Order, אפילו התחלתי אותו מההתחלה והמסך ללא ספק הצליח לתת לי חוויה מחודשת מופלאה.

נתקלתי במצב לא נעים כשהגעתי לסצינות חשוכות שמהלך המשחקים ששיחקתי בהם, החלקים השחורים במסך לא נראו בצורה ברורה כל כך וחלקים מסויימים היו חשוכים לגמרי. למרות זאת, זה לא הוריד מהחוויה של המשחקים שבהם שיחקתי וגם לא מהסירטונים שבהם צפיתי.

לפני פרידה – מילות סיכום

אני חייבת לומר שאני נהנת מהמסכים של LG, אבל הפעם אני מרגישה שממש נקשרתי. מבחינתי ה-LG UltraGear 27GL850‎ הוא המסך האידאילי לגיימר הקז'ואלי. הוא גדול, אך לא גדול מידי. הוא מביא איתו מפרט מרשים עם צבעים איכותיים, והתמחור שלו לא רע בכלל באזור ה-2,150 ש"ח.

מי מכם שכמוני אינו יכול לבלות הרבה על המחשב, ורוצה לוודא שעד שהוא כן מגיע כבר למחשב הוא יקבל חוויה מרשימה – המסך הזה נותן מעל ומעבר בכל הנוגע לחוויה.

אם גם אתם, ממש כמוני, התרשמתם מה-LG UltaGear 27GL850‎ – תוכלו למצוא אותו ממש כאן לרכישה.

המסך LG UltaGear 27GL850‎ סופק על ידי LG ישראל וקבוצת ח.י.