אם אתם זוכרים, פגשנו לראשונה את ברווזני הקוספליי בכנס 2019 Gamescom, וזאת הייתה אהבה מקוואק ראשון. מאז, למדנו להכיר שב- Numskull משחררים את ברווזוני ה- TUBBZ שלהם בגלים; ההכרזה הראשית הייתה בעיקר של דמויות קוספליי מיוחדות וייחודיות מהמשחק Borderlands 3 שיצא ביחד עם הגל הראשון של ברווזוני הקוספליי. הגל הראשון היה הצלחה מרשימה ולאחריו הגיע הגל השני ובו דמויות מהמשחק וכן דמויות ממשחקים נוספים.

TUBBZ

Numskull Design הכריזו באחרונה על ארבעה ברווזים מדליקים וחדשים שמצטרפים לליין ברווזוני הקוסלפיי שלהם. שניים מהם שייכים לגל השלישי של ברווזוני Borderlands 3 הנהדרים שמצטרפים למשפחה המוטרפת: Mordechai, הצלף השיכור ואיך לא, Handsome Jack הנבל האהוב. אני חייבת להודות, שקוספליי הברווזים הזה מוצלח במיוחד.

שני הברווזים הנוספים שמצטרפים שייכים לסדרת משחקי האקשן-הרפתקה Metal Gear, והדמויות הן Solid Snake, ו-Revolver Ocelot. כמו כל הברווזונים בסדרת TUBBZ, גם הדמויות החדשות האלו יגיעו באמבט משלהם. את ארבעת הברווזים החדשים תוכלו למצוא כבר עכשיו בחנות של Numskull במחיר 12.99$ לברווז.

TUBBZ

בנוסף לברווזונים החדשים, תוכלו להתרשם מקולקצייה די נרחבת של ברווזונים ממשחקים וסרטים שונים כמו: The Last of Us, Street Fighters, Skyrim, Residant Evil ועוד. בקטגוריית הסרטים שבאתר תוכלו למצוא דמויות מסרטים אייקוניים כמו Batman, Lord of the Ring ואפילו Ghost Busters. אנחנו ממליצים לכם בחום לבקר, העיצובים שלהם מדליקים במיוחד ויעשו לכם כיף באמבטיה.