עכבר ה-Modecom Volcano Shinobi 3360 הוא עכבר גיימינג קל משקל, צבעוני, ופונקציונלי שמציע את כל הפיצ'רים של עכבר חוטי איכותי, במחיר נוח והוגן.


מרבית עכברי הגיימינג היום מציעים את אותם פיצ'רים – DPI גבוה וקסטומיזציה רבה, משקל וארגונומיה בהתאם למה שהמשתמש צריך, וכמובן, מלא RGB. ה-Modecom Volcano Shinobi 3360 הוא עכבר קל משקל שמציע את כל אלה, עם איכות מרשימה, ובמחיר הוגן של כ-300 שקל.

קונפיגורציה לכל אחד

כמו שהייתם מצפים, ה-Modecom Volcano Shinobi 3360 עובד ישר מהקופסה. כשאתם רק תפעילו אותו, אתם תרצו לעבור בין מצבי ה-DPI המובנים עד שתמצאו אחד שנוח לכם. אבל כמובן שאם תרצו לנצל את מלוא היכולות של העכבר, תרצו להכנס לאתר החברה ולהוריד את הדרייבר המתאים לעכבר, שמציע גם אפשרויות קונפיגורציה רבות.

בעזרת התוכנה, אתם יכולים להתאים את כל אחד מ-6 כפתורי העכבר ולשייך לו כפתור אחר מהעכבר, מספר מאקרואים מוכנים מראש, או להכין מאקרו משלכם. בנוסף, אתם יכולים להתאים עד 6 פרופילי DPI שונים. ה-DPI שהעכבר מאפשר הוא סטנדרטי, ונע בין 100 ל-24,000 בקפיצות של 100. אתם יכולים להתאים את ה-DPI של כל ציר בנפרד.

התוכנה מאפשרת להתאמה של פרמטרים נוספים, כגון Mouse Sensitivity, שקיימת בנפרד מבחירת ה-DPI בעכבר, אך גם משפיעה על המרחק שהסמן מתקדם לפי ההזזה הפיזית של העכבר. התוכנה מאפשרת לכם גם לבחור מהירות גלילה, שזו פונקציה מאוד שימושית עבור אלו מכם שמתכנתים כמוני. אתם יכולים לשלוט כאן גם על מהירות הלחיצה הכפולה, ולבסוף על LOD, שלהזכירכם, זהו הגובה שהחל ממנו העכבר לא אמור לזוז על המסך ברגע שהרמתם אותו.

התוכנה מאפשרת לבחור את מהירות דגימה (Polling Rate) של העכבר, בקבועים סטנדרטיים של החל מ-125Hz ועד 1000Hz. לבסוף, התוכנה מציעה פיצ'ר שלא ראיתי אצל עכברים אחרים בשם Debounce Time, שמאפשרת לכם להשתיק כפתורים לקבוע זמן מסויים, כדי למנוע לחיצות כפולות (או להיפך, לקצר את זמן ההשהיה בין לחיצות). זה פיצ'ר למשתמשים מתקדמים שמומלץ לא להתעסק איתו אם אתם לא צריכים, אבל אם אתם כן צריכים, זה אחד מהעכברים הבודדים שלי יצא לראות שמציע את האפשרות הזו.

התוכנה לא מציעה את הפיצ'ר של Angle Snapping, שעוזר לכם להזיז את העכבר בקווים ישרים בקלות רבה יותר, אבל זה פיצ'ר שאני באופן אישי לא ראיתי צורך להשתמש בו, ולא חסר לי.

לבסוף, התוכנה נותנת לכם להתאים את ה-RGB של העכבר. היא מציעה 9 מצבי תאורה שונים, ונותנת לכם להתאים כל קונפיגורציה מבחינת מספר צבעים משתתפים, הצבעים עצמם, והקצב שבו האפקט יאיר.

סך הכל, העכבר מציע אפשרויות רבות, בדומה לעכברים אחרים במחיר דומה ואפילו יקרים ממנו. מבחינה טכנית, באמת שאי אפשר לצפות ליותר, אז בואו נעבור הלאה לארגונומיה.

modecom volcano shinobi 3360

לא תרגישו שהוא שם מרוב שהוא קל

ה-Modecom Volcano Shinobi 3360 מתואר בתור עכבר Ultralight, והוא בהחלט עונה להגדרה. הוא גם העכבר הכי קל שיצא לי לסקר עד כה. בזכות המשקל הקל שלו, הוא היה מאוד מתאים עבורי לשימוש ממושך, כמו למשל עבודה מהבית.

העכבר בנוי בצורה של Honeycomb וזה אומר שמצד אחד, הרבה מהפלסטיק שמכסה אותו לא באמת קיים ומוריד מהמשקל שלו, ומצד שני, המגע שלכם עם העכבר הוא מינימלי, מה שמונע הזעה. גם בימים המאוד חמים של השבועות האחרונים, היד שלי לא הרגישה בשימוש הממושך בעכבר, ובוודאי לא הזיעה עליו. אחד החסרונות של מבנה כזה (מעבר למראה שהוא ללא ספק עניין של טעם) זה שעכבר כזה יכול להתלכלך כעבור זמן.

העכבר לא רשום כמיועד לסוג אחיזה מסויים, אבל הוא היה נוח עבורי באחיזת Palm, והרגיש מתאים גם לאחיזת Claw.

modecom volcano shinobi 3360

הכפתורים של העכבר ממוקמים טוב, הם בגודל נוח, לא נלחצים בטעות, ונגישים בכל אחיזה בקלות. 3 הכפתורים הנוספים ממוקמים כך ששניים מהם בצד העכבר, כך שתוכלו לגשת אליהם עם האגודל שלכם, והשלישי ממקום במרכז העכבר, כך שתוכלו ללחוץ עליו עם האצבע שתשתמשו בה עבור הגלגלת. הגלגלת עצמה עשויה מסיליקון, לא גדולה מדי ולא קטנה מדי, וסך הכל נוחה לשימוש ממושך.

אבל כן תראו אותו

ה-Modecom Volcano Shinobi 3360 בעל מראה סימטרי, ומראה נוכחות. בין אם זה בגלל תבנית המשושים שלו או ה-RGB הבולט והיפה שלו, הוא האביזר הראשון שחברים הבחינו על השולחן שלי. הוא גם פוטוגני במיוחד, כמו שאתם יכולים לראות.

בתחתית העכבר יש פס RGB שמקיף אותו מכל הכיוונים למעט קדמת העכבר, ומאיר בכל הצבעים שתרצו. הקונפיגורציות השונות יאפשרו לכם להתאים אותו לשאר האביזרים בסט-אפ שלכם. בנוסף לאלה, הגלגלת וסמל החברה מאירים בצבע שתתאימו לפרופיל ה-DPI שאתם משתמשים בו.

modecom volcano shinobi 3360

ה-Modecom Volcano Shinobi 3360 הוא עכבר פונקציונלי ואיכותי, שמציע כל מה שאתם רוצים מעכבר בדרגת המחיר שלו, ואפילו קצת יותר, במחיר נוח של 300 שקל.

בזכות המשקל הקל ומבנה ה-Honeycomb שלו, הוא מצויין לשימוש ממושך כגון עבודה, ולא תזיעו עליו, גם בתקופות הקשות ביותר של השנה.

ה-RGB שהוא מציע הוא ראוותני ופוטוגני אבל לא מוגזם או מסנוור, ומציע התאמה נוחה ומגוון אפשרויות רב. בכך תוכלו להפוך אותו לחלק האטרקטיבי ביותר בסט-אפ שלכם, בכל שילוב צבעים שתרצו.

לעוד פרטים על מוצרי מודקום, אתם מוזמנים לבקר באתר הבית של החברה, modecom.co.il .

עכבר Volcano Shinobi 3360 סופק על ידי מודקום ישראל.