מקלדת ה-Modecom Volcano Lanparty 2 RGB היא מקלדת מכנית יפה, איכותית, ומינימליסטית שתתן לכם את הבסיס ולא הרבה מעבר, במחיר כניסה נוח.


ה-Modecom Volcano Lanparty 2 RGB היא מקלדת מכנית שגם נראית טוב, גם מרגישה איכותית, וגם מציעה חיבור USB קטן ושימושי. היא ממקמת את עצמה במיקום טוב בתור מקלדת מכנית זולה ואיכותית, למשתמשים שרוצים מקלדת מכנית ולא באמת הולכים לנצל מקשים נוספים.

הכוח האמיתי נמצא בתוכנה

ה-Modecom Volcano Lanparty 2 RGB היא מקלדת מכנית פשוטה וחזקה מאוד. כשאתם רק מוציאים אותה מהקופסה, אתם תוכלו לחבר אותה ישר ולעבוד איתה בלי בעיה – ה-RGB יאיר, והגלגלת ששולטת על ווליום או בהירות ה-RGB תשמש אתכם במידת הצורך. אבל כמובן שאם תרצו להפיק את המקסימום ממנה, אתם תרצו להתקין את התוכנה המתאימה, שאותה תוכלו למצוא באתר החברה.

בעזרת התוכנה, תוכלו להתאים כל מקש במקלדת לאיזה תפקיד שתרצו, ואפילו לתכנת בו מאקרואים. אז למרות שהמקלדת לא מציעה מקשים נוספים, והיא גם Tenkeyless, אתם עדיין תוכלו להוציא ממנה את המקסימום ואפילו יותר ככה. אם אתם לא משתמשים בכפתורים כמו Caps Lock, Pause, וכדומה, אתם תוכלו להשמיש אותם לתפקידים אחרים. התוכנה מציעה גם עורך מאקרואים מובנה שיאפשר לכם להקליט פעולות שאחר כך תוכלו לקשר למקש לבחירתכם.

התוכנה בנוסף מציעה אפשרויות תחת השם Gaming Mode. במצב זה, אם תבחרו להפעיל אותו, תוכלו לחסום את ההפעלה של צירופים ומקשים שמפריעים למשחק שלכם באמצע. זה אומר שתוכלו לבחירתכם לבטל את הלחיצות של Windows Key, הצירוף Alt+Tab, והצירוף Alt+F4. יש לכם שליטה לבחור אם לבטל כל אחד מהמצבים האלה, ואתם תמיד יכולים לקשר אותם למקשים אחרים, ככה שאתם יכולים לדאוג שכשאתם משחקים, לא יהיו לכם הפרעות בטעות.

לבסוף, התוכנה מאפשרת לכם לשלוט בתאורה של המקלדת, עם 19 מצבים מובנים של תאורה שאת כל אחד מהם תוכלו להגדיר ולהתאים, ובנוסף, מצב שיתן לכם לבחור את התאורה לכל מקש בנפרד. מה שמגניב הוא שחלק מאפשרויות התאורה מגיבות ללחיצות על המקלדת, שזה פיצ'ר שאני תמיד שמח לראות במקלדת מכנית איכותית.

חוויה בכל לחיצה

ה-Modecom Volcano Lanparty 2 RGB היא מקלדת שמאוד כיף להשתמש בה, ואחת הסיבות זה שהיא שהיא מגיעה עם לחצני Gateron Blue, שהם קליקיים במיוחד. זה אומר שהיא כנראה תהיה רועשת אם תעבדו איתה במשרד, אבל בבית, בין אם אתם משחקים, מסטרימים, או סתם עובדים, אתם תקבלו אישור חד משמעי מהמקלדת על כל לחיצה שלכם.

בזכות זה שהמקשים לא מאוד רגישים להקלדה, זה מנע ממני להקיש הקשות מיותרות, ולמעשה, אני די בטוח שהיו לי איתה פחות טעויות הקלדה ולחיצות מיותרות ממה שהיה לי עם המקלדת הקודמת שלי, שגם היא מכנית ואפילו מחברה מאוד מוכרת.

modecom volcano lanparty 2 rgb

המקלדת לא מגיעה עם כרית לידיים, אבל הרגליות שלה בנויות כדי למנוע החלקה, והן ממקמות אותה בגובה נוח, אם תבחרו לפתוח אותן. הן מתאימות רק לגובה אחד, שזה קצת מגביל את השימוש בה למי שצריך לכוונן את המקלדת שלו לגבהים שונים.

בתור מקלדת Tenkeyless, היא תופסת מעט מאוד מקום על השולחן. זה היה מאוד נוח עבורי, שכן השולחן שלי בימים אלו מאוד עמוס, כי הוא צריך להכיל גם את מחשב הגיימינג שלי, וגם את מחשב העבודה שלי. אני באופן אישי גם ככה לא משתמש ב-Numpad במקלדת, והחסכון בנדל"ן שולחן עבודה היה משמעותי עבורי, זה בהחלט פיצ'ר שבא לטובת המקלדת.

לבסוף, אחד הפיצ'רים המעולים שיש למקלדת להציע זה חיבור USB יחיד בצד האחורי של המקלדת. בין אם אתם רוצים לחבר דרכו דיסק און קי או עכבר, חיבור כזה תמיד מוצא שימוש, ואני אפילו קצת מצטער שלא היה לי אחד כזה עד עכשיו.

modecom volcano lanparty 2 rgb

מאיר ולא עצבני

בין אם אתם משתמשים בתוכנה כדי להתאים אותו, ובין אם לא, ה-RGB של ה-Modecom Volcano Lanparty 2 RGB מאוד יפה ופונקציונלי. אתם יכולים להתאים אותו עם אפקט מתמשך, לצבוע כל מקש בנפרד, או שיגיב לכל הקשה שלכם.

בעוצמת התאורה המקסימלית שהיא מאפשרת, המקלדת לא מאוד בוהקת. זה מצד אחד נחמד כי היא לא מסנוורת, אבל מצד שני, היא מצטנעת ליד אביזרים אחרים, כמו למשל עכבר ה-Modecom Volcano Shinobi 3360 של החברה, וזה קצת חבל.

פני המקלדת עצמם הם בצבע כסוף, שמצד אחד מקנה לה מראה עתידני, אבל מצד שני הוא ממש עניין של טעם, במיוחד עבור מי שמעדיף צבעי מט למשל.

modecom volcano lanparty 2 rgb

ה-Modecom Volcano Lanparty 2 RGB ממקמת את עצמה במיקום טוב בתור מקלדת מכנית בדרגת כניסה, כלומר לכאלה שלא היתה להם מקלדת מכנית לפני זה, והיא מציעה קצת יותר ממה שאתם תמצאו במקלדות אחרות בדרגה הזו.

אם אתם מחפשים מקלדת מכנית ראשונה, או בכללי לא מחפשים להוציא עכשיו 700 שקל על מקלדת מכנית, אתם כנראה תרצו לתקצב אתכם באיזור ה-300-500 שקלים למקלדת, ובקטגוריה הזו, המקלדת הזו באמת ממש טובה יחסית למחיר שלה של 450 שקל.

היכולת להתאים כל מקש, בין אם מבחינת פונקציה או RGB, תתן לכם להוציא את המקסימום מהמקלדת, והפיצ'רים הנוספים שלה, כמו למשל ה-RGB השימושי שיש לה מאחורה, נותנים לה את האקסטרה שאתם צריכים.

לעוד פרטים על מוצרי מודקום, אתם מוזמנים לבקר באתר הבית של החברה, modecom.co.il .

מקלדת Volcano Lanparty 2 RGB סופק על ידי מודקום ישראל.