רשת iDigital חתמה עם Apple העולמית על שיתוף פעולה עמוק יותר, ובהשקעה של 7 מילון דולר מקדמת את חוויית השירות שלה (בסניף רמת אביב כרגע) לחוויה הכי קרובה ל-Apple Store הבינלאומית. הלכנו לראות במה מדובר.

iDigital מציבה את הלקוח במקום הראשון

הפורמט הקמעונאי APP (Apple Premium Partner) בעצם מגדיר את עיצוב החנות כך שחווית הלקוח היא בראש סדר העדיפויות. באופן סימבולי, החנות ברמת אביב תהייה הראשונה מבין סדרת חנויות שישודרגו או ייפתחו בהתאם לפורמט.

החנות תוכננה ועוצבה על ידי Apple ואף הוטסו רהיטים ייחודיים במיוחד כדי לספק את חווית הלקוח שכוללת איזורי התנסות במכשירים, הדרכות מלאות על הפיצ'רים של המכשירים בכדי לעזור ללקוח למצות את הפוטנציאל של המוצר, מגוון רחב מאוד של מוצרים משלימים בשונה משאר חנויות הרשת שכוללים לדבריהם רק 15% מסך מוצרי ההשלמה.

חווינו הדגמה של iPad ושל MacBook אשר הוקרנו על מסך מאחורי ה-Expert ובהם הוסברנו לנו פיצ'רים כגון "מרכז הבמה" שפועל בכל אפליקציות הוידאו ומאפשר מעקב אחר הדמות במידה והוא זז (כמו צלם שזז אחרי הדובר שנע לאורך הבמה), ופיצ'ר חביב של ה-Reactions שמשלב AR תוך כדי שיחה כך שניתן על ידי מחווה של לב עם הידיים לשלוח לבבות או סימון "וי" עם האצבעות ולומר מזל טוב ולקבל אנימצייה של יום הולדת וכו'.

מטרת ההדגמות שנכחנו בהן היא לחשוף אותנו לחוויית הקונים ולהראות לנו איך ניתן למצות את הפוטנציאל של המכשירים ואיך לשפר את הפרודקטיביות תוך כדי השימוש בהם. אותן אינטראקציות והסברים עם ה-Experts יהיו בפינות ישיבה יעודיות בכדי לגרום ללקוח חוויה נוחה ולא לחוצה.

תיקון כחלק מהחוויה

בתוך הסניף ובפעם הראשונה, הסניף יכלול מעבדת תיקונים אשר מבטיחה (בכפוף למלאי) תיקון של עד 48 שעות, אלא שבעל פה נאמר כי רוב התיקונים יהיו ברמת של כמה שעות, כלומר לכו לשחק במכשירים בחנות או לשתות קפה בחנות ליד והמכשיר שלכם יהיה מוכן. במידה וזהו באמת תיקון הדורש את מלוא 48 השעות, בעצם חתימת ההסכם לקידום פורמט ה-APP, החנות מתחייבת לעמוד בסטנדרטים של Apple בכל הנוגע לתיקון המכשירים והאופן בו הם יתוקנו.

המעבדו הזו מצטרפת למעבדה בפתח תקווה ובעצם תהווה מעבדה שנייה בארץ, כדי להקל על הלקוח. רק חבל ש"המהפכה" הזו לא מתבצעת באופן רוחבי בכל חנויות הרשת אלא טיפין-טיפין, כך שעד הסוף הרבעון הראשון של 2025 יתווספו רק עוד שתי חנויות לפורמט וגם הן ייפתחו רק במרכז – גלילות ודיזינגוף.

אז מה בחבילה?

iDigital מכוונת לשנות את קונספט המכירה והשירות כדי לספק לצרכן הישראלית תחושה של חו"ל וחוויית After Sale משודרגת. מה זה אומר בגדול? סניף אחד כרגע במרכז, אליו יצטרפו עוד שניים אשר ויספקו שירותי תיקון והדרכות יד ביד למכשירים כדי שהלקוח יבין לעומק מה הוא מסוגל להפיק מהמכשיר. בנוסף לכך ובשבוע הראשון של ההשקה, יגיעו יוצרי תוכן שילמדו את הבאים לחנות את הסודות שלהם ליצירת התוכן, כל אחד בתחומו.