אל תטעו, מדובר אומנם במסך פשוט יחסית מבחינת פונקציות הגיימינג, אבל עם גודל של 31.5 אינץ', מראה פשוט ואיכות צפיה לא רעה בכלל, ה-AOC Q32E2N הוא המסך שאתם רוצים שיהיה איתם במשרד.


חברת AOC, שממש לאחרונה השיקה מותג חדש לגיימינג, שלחה לי לביקורת את המסך AOC Q32E2N שלהם שמיועד בעיקר לעבודות משרדיות. המסך הפשוט למראה, נתן לי הרבה יותר מרק עבודה משרדית נוחה.

בעוד רוב המסכים שאנחנו מתמקדים בהם כיום הם מסכי גיימינג שאפשר להשתמש בהם במשרד, ה-AOC Q32E2N הוא בדיוק הפוך – הוא מסך לעבודות משרדיות, שאפשר גם לשחק עליו (קצת).

יכולות וחיבורים

אז כפי שציינתי מעלה, מדובר במסך של 31.5 אינץ' שטוח (וטוב שכך). הפאנל שלו מסוג IPS עם צבעים חדים וחיים, והוא בעל מסגרת שלמה על המסך עצמו. למרות המסגרת המלאה שלו, הוא בהחלט רחב ונוח מאוד לשימוש גם למשחקים וגם לעבודה במספר חלונות מקבילים.

ה-AOC Q32E2N מגיע עם רזולוציית QHD (או 1440p) שמתאימה לגודל המסך, וכולל חיבור של HDMI וכמובן Display port וחיבור חשמל. החלק המאכזב שבו נתקלתי היה החיבור של חלקי המסך עצמו. מסתבר שצריך כלי עבודה כדי להרכיב אותו וזה משהו שטרם נתקלתי בו במסכים אחרים שסיקרתי כמו למשל ה-AOC 27G2.

חוץ מהחיבורים המסך מגיע גם עם רמקולים מובנים של 3W והם לא רעים בכלל, במיוחד ביחס לרמקולים מובנים במסכים אחרים, אך לא הייתי ממליצה על שימוש בהם לגיימינג. קצב הריענון עומד על 75Hz ולמרות שזה מעט, חייבת לומר שזה כלל לא הפריע לי במהלך משחקים שונים ששיחקתי עליו, בטח כשמניחים שמדובר על מסך שהוא מסך עבודה, לפני שהוא מסך גיימינג.

מראה וארגונומיה

אחד הדברים הבולטים במסך הזה, ולא לטובה, זה המעמד שלו. הוא מרובע וגדול ותופס מקום על השולחן. מאחר וזה אמור להיות מסך משרדי, והוא מושלם לזה, הרגלית שלו צריכה הייתה להשתלב ולא לתפוס את המרחב שהיא תופסת. זה לא גורע מהאיכויות של המסך, אך מאחר ונאלצתי להרכיב אותו עם כלי עבודה, זה גם משהו קטן ושלילי שיש לי כלפי המסך.

בניגוד למסכי גיימינג, המסך הזה לא בא להשוויץ בנראות חיצונית מרשימה. המסגרת של המסך עצמו פשוטה ולמרות זאת המסך עדיין רחב ומצוין לשימוש. קל מאוד לחלק את המשימות שלנו על גבי המסך ולראות מספר רב של חלונות במקביל.

במהלך משחקים, הרוחב של המסך איפשר לי להנות מחוויה עמוקה יותר של המשחקים שעליו שיחקתי, הוא רץ חלק למרות הנתונים שציינתי מעלה ולא הרגשתי שהוא נופל במתן חוויה חיובית. חוץ ממשחקים עשיתי שימוש גם בתוכנה גרפית לציור וגם כאן, לא התאכזבתי כלל.

לא רק משרדי

לסיכום, מדובר המסך נפלא שממלא לא רק את המטרות המשרדיות אלו אלא גם מאפשר לנו להתפרע ולשחק עליו באיכות טובה דיה. הוא רחב ומספק מרחב עבודה מצויין בלי הרבה מאמץ.

מלבד הרגלית הגדולה מידי והצורך בכלי עבודה להרכיב אותו, הוא נהדר ואיכותי וכיף מאוד לעבוד עליו. תוכלו למצוא אותו בחנויות במחיר של כ-1,100 ש"ח.

המסך סופק ע"י נציגות AOC בישראל