אחרי משחק פלייסטיישן מוצלח, משחק המשך מוצלח לא פחות, ושמועות על משחק חדש, גיבור העל האהוב ספיידרמן חוזר למסך הגדול! בטריילר חדש ומעניין אנו מקבלים הצצה ראשונה לסרט החדש Spider-Man: No Way Home שממשיך את סיפורו של ספיידרמן לאחר הסרט Far From Home.

כזכור, בסוף הסרט Far From Home, מיסטיריו מגלה את זהותו האמיתית של ספיידרמן כפיטר פארקר. בטריילר החדש אנחנו רואים שבהתחלה הגילוי אינו פוגע בפיטר, אך לאחר שהוא מואשם ברצח מיסטיריו בגלל הרובוטים שהוא שלח, פיטר נשלח למעצר ואף עומד למשפט. לצערו של פיטר, הוא לא רק נחקר, אלא גם משפחתו, כמו דודה מיי וחבריו נד ו-MJ. בשלב הזה, פיטר מחליט לפנות לד"ר סטריינג' ולנסות להשתמש בקסם כדי לתקן את הנזק. הבעיה? אף אחד לא יזכור שהוא ספיידרמן – אפילו לא חבריו הקרובים ביותר.

מכיוון שד"ר סטריינג' הוא חלק משמעותי בסרט זה, נראה כי הסרט יתמקד בעולמות ובזמנים אחרים, כפי שעשה סרט אחר של ספיידי: Into the Spider-Verse המצוין. בגלל שנראה כי הסרט יחקור עולמות שונים, אנחנו מלאי תקווה כי אולי אפילו נראה ספיידרמנים אחרים כמו אלו של אנדרו גרפילד וטובי מגוויר. לפי שמועות והציוץ הזה בטוויטר, ייתכן מאוד שהם אכן לוקחים חלק פעיל בסרט. עם זאת, לפי שעה זו, לא התקבלו דיווחים כי שמאמתים את זה, אז כרגע אנחנו יכולים רק לקוות.

Spider-Man: No way home

ומה לגבי הנבלים? בטריילר ראינו שניים מהאויבים הראשיים של ספיידרמן שהופיעו לאורך השנים. ראשית, ראינו רמזים לכך שהגובלין הירוק (Green Goblin) יהיה חלק מהסרט, זאת לפי הצחוק המרושע וכדורי הגז שהוא השאיר ברחוב. הנבל השני והמסקרן הוא דוקטור אוקטופוס (Doctor Octopus) שאותו ניתן לזהות לפי הזרועות הארוכות שלו. ייתכן כי לקראת יציאת הסרט נקבל עוד מידע על הנבלים, אך גם כעת אנחנו בהחלט מרוצים.

זוהי אינה הפעם הראשונה שבה הגובלין הירוק וד"ר אוקטופוס משמשים כנבלים הראשיים. הגובלין הירוק הופיע לראשונה בסרט הראשון של ספיירדמן משנת 2002 ואף בגרסה החדשה של גיבור העל The Amazing Spider-Man 2. ד"ר אוקטופוס בסרט ההמשך של הסרט הראשון, Spider-Man 2. השחקן שגילם את ד"ר אוקטופוס, אלפרד מולינה (Alfred Molina) חוזר לגלם אותו גם כאן, ואנחנו בוודאי צפויים לראות עוד מופעי אורח של שחקנים מעבר הסדרה.

הסרט Spider-Man: No Way Home בהחלט מדגיש את העובדה שלפיטר אין לאן לחזור והוא נמצא לבדו בעולם לאחר שכולם שכחו מי הוא באמת. יהיה מעניין לראות כיצד הוא יחזיר את המצב לקדמותו, אם בכלל. הסרט עתיד לצאת ב-12 בדצמבר בקולנוע הקרוב לביתכם.