משחק הוידאו שאני הכי מצפה לו הוא Black Myth: Wukong. טוב זה לא נכון, המשחק שאני הכי מצפה לו הוא Jazz Jackrabbit 3 – אבל זה כבר לא הולך לקרות, לכן המשחק האמיתי שאני הכי מצפה לו הוא Black Myth: Wukong. אני אפילו לא צריך להסביר מדוע, מספיק לצפות בטריילר המשחקיות החדש (שחשף את המעבר של המשחק למנוע Unreal Engine 5).

כעת, כך מסתבר, המשחק עתיד להיות מרשים טכנולוגית אפילו יותר משחשבנו: ענקית השבבים Nvidia (יותר כמו אין-וידיאה. חחח, הבנתם? כי אי אפשר להשיג שבבים שלהם!) הודיעה שמשחק ה-Soulslike יתמוך בטכנולוגיית DLSS – מה שאומר, למי שמהנהן בהסכמה אבל אין לו מושג על מה מדובר, הוא ש-Black Myth: Wukong יעבוד על פטנט הבינה המלאכותית מבית Nvidia שגולת הכותרת בו היא למידה עמוקה. כלומר, המשחק ירוץ ממש חלק וישמור על גרפיקה ברמה גבוהה – ובלי לאבד פריים. נו, כך מבטיחים.

אבל אל תמהרו להוציא שמפניה, כי כל הטוב הזה לא יעבוד על מחשב ה-ASUS הנייד שקניתם במבצע סוף שנה באייבורי לפני 3.5 שנים, אותו אחד שמתנשף בגלל גוגל כרום. אתם צריכים להחזיק בכרטיס GeForce RTX. אבל זה בסדר, יש לכם זמן להשיג אחד, משום שאת Black Myth: Wukong לא נראה לפני 2023.

הפרויקט השאפתני מפותח על-ידי המפתחת הסינית Game Science והוא מבוסס על "המסע למערב" מהמאה ה-16, אחד מארבעת הרומנים הקלאסיים הסיניים הגדולים ביותר. הרומן, וכמוהו המשחק, רווי מפלצות מיתולוגיות, גיבורים אגדיים ומסעות אפיים (הידעתם? Dragon Ball מבוססת גם היא, בחופשיות, על "המסע למערב").

אם אין לכם מחשב חזק, המשחק יגיע (ללא DLSS) גם לקונסולות ה-Playstation 5 ו-Xbox Series X/S.