שמעתם על Ultra Age? גם אני לא, וזה ממש מוזר. הייתי מצפה ממשחק שנראה כל-כך טוב לבלוט מאוד בין ההכרזה שלו ליציאתו, אך במקרה שלנו, שמתי לב אליו רק עכשיו, כשלושה שבועות לפני יציאתו, כשיצא הטריילר הזה:

Ultra Age הוא משחק אינדי קוריאני שנבנה במנוע Unreal. הוא הוכרז בעולם ב-Tokyo-Game Show 2018, ומאז לא שמעו עליו הרבה (פה ושם סרטוני משחקיות ביוטיוב), ואולי זו הסיבה לכך שרק כעת הוא צד את תשומת ליבי, וחבל.

המשחק מתרחש בעולם פוסט אפוקליפטי בשנת 3174 בו לוחם אנושי בשם אייג' (Age) צריך למצוא את המפתח להישרדות המין האנושי. על אייג' להביס אינספור אוייבים, רובוטיים ומוטנטים, על מנת להשפיע על גורל האנושות. אל אייג' יצטרף אנדרואיד מרחף בשם הלוויס (Helvis), שאף על פי שטרם ראינו אינטרקציה ביניהם, היא כנראה תהיה משעשעת.

כפי שניתן לראות, סגנון המשחק מאוד מזכיר את סדרת Devil May Cry, סגנון שאני אישית מאוד אוהב. נראה שאייג' יכול להשתמש במגוון סגנונות לחימה בחרב, כאשר החלפה בין סגנון לסגנון יכולה להשתלב בקומבואים וליצור עוד אפשרויות לחימה.

לגיבור האנושות יש גם כבל אנרגיה שיכול למשוך אליו אויבים קטנים או לעזור לו להתקרב לאויבים גדולים, דבר שמאוד מזכיר את ה-Devil Bringer של נירו (Nero), אחת מהדמויות הראשיות ב-Devil May Cry 4 וב-Devil May Cry 5 (שם זה Devil Breaker מרבית המשחק). המשחקיות נראית מהירה וקולחת, ואם המוסיקה בטריילר דומה אפילו בקצת למוסיקה במשחק, כנראה שהולך להיות כיף גדול.

בפרסומים ראשוניים על המשחק דובר על אלמנטי רוג-לייק שיהפכו את המשחק לאינטנסיבי אף יותר, אך לא פירטו יותר מדי עד כה, ובפרסום האחרון זה לא הוזכר, אז אולי ויתרו על כך. לעומת זאת, המפתחים אמרו שנוכל לשדרג ולהרחיב את ארסנל החרבות שלנו, לפתוח יכולות חדשות וללמוד קומבואים נוספים. דאנטה, תשמור על הגב שלך!

Ultra Age יגיע אלינו ב-9 בספטמבר, 2021 ויהיה זמין על PlayStation 4 ו-Nintendo Switch בחנויות הדיגיטליות בלבד. תוכלו לנסות את הדמו שלו בחינם על שתי הפלטפורמות.