Home PC

Lost in Random – משחק האגדות היפייפה מגיע למחשב ולקונסולות הקיץ

Lost in Random הוא משחק תפקידים אקשן יפייפה מבית Zoink Games שמבטיח קרבות יחודיים המערבבים אקשן בזמן אמת עם טקטיקה מבוססת תורות.

הטריילר, שעשוי בצורה נהדרת, מציג לנו את הסיפור על שתי אחיות בשם איוון (Even) ואוד (Odd) שהופרדו על ידי מלכה מרשעת בעולם רנדומאלי. יחד עם קובייה מסתורית, איוון מנסה להציל את אחותה ובדרך עוברת הרפתקה בשש הממלכות של העולם הרנדומלי ופוגשת דמויות מאוד מעניינות.

עיצוב המשחק משלב סיפורי פיות אפל עם אנימציית סטופ מושן (Stop motion) ומציג עולם שנראה פשוט פנטסטי בעיצוב שלו ושל הדמויות החיות בו. במהלך ההרפתקה של איוון היא תצטרך לפתור פאזלים ולהילחם בדרכה אל אחותה.

אם העולם המיוחד והיפיפה הזה לא מספיק לכם, הקרבות ב-Lost in Random מוסיפים פלפל ומאפיינים מאוד מעניינים. הם משלבים פעולות בזמן אמת עם רוגטקה או כלים אחרים, יחד עם התקפות מבוססות תורות באמצעות קלפים שמאפשרים פעולות ייחודיות עם קוביית המשחק שלה, דייסי (Dicey).

דייסי היא קוביית משחק רגילה, עם ידיים ורגליים שעוזרת לאיוון למצוא את אחותה. דייסי מסוגלת לעצור את הזמן במהלך קרב, מה שנותן לאיוון מספיק זמן להתשמש בקלפים המיוחדים שלה ולשחרר התקפות מיוחדות כמו פיצוצים, מלכודות ופטיש שעושה יותר נזק מהרוגטקה הקטנה שלה.

המשחק מגיע למחשב ולקונסולות ה-PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One, Xbox Series X, וה-Switch, ב-10 בספטמבר. המשחק מופץ ע"י EA תחת מותג האינדי שלהם EA Originals.