ועכשיו למשהו שונה לגמרי, משחק ישראלי שהופיע בתא ה-Indie של 2020 Gamescom הנקרא Of Bird and Cage. המשחק תחת פיתוח כבר שנים רבות ועתה המפתחים, Capricia Productions יצאו עם טריילר חדש מלווה במוסיקה מעולה והבטחות לעוד מוסיקה טובה בהמשך, והודיעו שהמשחק יצא בשנת 2021.

אז מה כל כך מיוחד במשחק הזה? Of Bird and Cage הוא אדפטציה מודרנית על הסיפור הקלאסי של "היפה והחיה", סיפור אהבה בין נערה בשבי למי שמחזיק אותה כאסירה. גיטה (Gitta) נחטפת על ידי ברנש מסתורי בשם ברס (Bres) ומפתחת כלפיו תסמונת שטוקהולם, כלומר מתאהבת בחוטף שלה. ההתאהבות נועלת אותה בכלא מנטלי, גם לו יצויר שתצליח להשתחרר מזה הפיזי.

הטריילר רומז לנו שהרבה מהתקדמות העלילה תלויה בבחירות של השחקן, ועתידה של גיטה תלוי מאוד בהחלטות שיקבל השחקן. המשחק עצמו מכיל לא מעט אלימות ותוכן למבוגרים, כפי שניתן לראות בטריילר, והוא יכלול משחק מנקודת המבט של גיטה ושל ברס שישתנה כל פעם בזמן שהסיפור על היחסים ביניהם יתגולל במהלך המשחק.

עד כאן נשמע רגיל, עכשיו זה מתחיל להיות מעניין. Of Bird and Cage הוא משחק מוסיקלי לחלוטין, זהו בעצם אלבום מוזיקה אינטראקטיבי שמשלב משחקיות מבוססת סיפור יחד עם סימפוניות מטאל. המשחק כולו הוא אלבום שהוקלט על ידי אומנים מלהקות מטאל ורוק מכל העולם. שמות  כגון Ron ‘Bumblefoot’ Thal שניגן ב-Guns N' Roses, גיטריסט הבאס Rob van der Loo מ-Epica, הגיטריסט Ruud Jolie מ-Within Temptation ועוד שמות רבים ומוכרים.

למען האמת, המשחק כולו התחיל בתור אלבום מוסיקה וחברת Capricia Productions התחילה בתור להקת רוק שחיפשה איך ליצור משהו חדש בתחום המוסיקלי. האלבום מגולל את סיפור המשחק ומולחן בסגנון מטאל סימפוני עם תזמורת שיוצרת דרמה אפית. זה טייק מאוד מיוחד על הז'אנר והאלבום כלול במחיר המשחק ויגיע לרוכשי המשחק יחד עם המשחק עצמו. זה מאוד הזכיר לי עוד משחק ישראלי, In Sound Mind שגם הלחינו אלבום שלם שמהווה חלק אינטגרלי מהמשחק.

כאמור, החברה הודיעה כי המשחק יצא ב-2021 אך ניתן כבר כעת להוסיף אותו ל-Wish list. אנחנו נעקוב אחריו ונעדכן אתכם בהמשך. Of Bird and Cage צפוי להגיע רק למחשב האישי אך המפתחת רמזה שכנראה נוכל לצפות שהוא יגיע גם לקונסולות.

of bird and cage