מאז ההשקה הכושלת של משחק החלל No Man's Sky בשנת 2016, המשחק ממשיך להציב סטנדארט חדש ליחסי מפתח-קהילה והמשחק ממשיך להעניק עדכונים חינמיים ללא הרף. הפעם מדובר בעדכון חינמי המוסיף לנו Exo Mech, שלד חיצוני שניתן להכנס אליו ולסקור באמצעותו את העולם.

המשחק הוא משחק חלל עצמאי ששואב השראה מדור הזהב של ספרות המדע הבדיוני של שנות השבעים והשמונים. בעדכון האחרון, החברה שחררה את The Living Ship, חללית נדירה ומיוחדת שאינה נבנית אלא בוקעת מביצה ובעצם הינה יצור חצי אורגני. העדכון החדש, ממש הולך לכיוון של הומאז' לשנות השמונים, ומציג את ה Exo Mech, מעין שלד חיצוני לתוכו נכנס הטייס. הז'אנר של Mechs היה בשיא הפופולריות שלו בשנת 1984 עת יצא משחק הלוח BattleTech שהרים על נס את המכונות האדירות בז'אנר המדע הבדיוני. עכשיו חברת Hello Games מפרגנת למכונות הללו באמצעות העדכון החדש למשחק.

יש לי רק מילים טובות לומר על ההתנהלות של חברת Hello Games. החברה השיקה בשנת 2016 משחק שלא עמד באף אחד מהסטנדרטים שהיא הציבה לעצמה. באמת שלא היתה שום סיבה לאף אחד מהרוכשים להיות מרוצה ולאחר קיטונות של ביקורת, המייסד שון מאריי (Sean Murray) נאלם דום מכל הופעותיו התקשורתיות והחברה פשוט ישבה לתקן את כל הבאגים שהגיעו עם המשחק.

זה לא המקום לפרט את כל התיקונים, אבל בגדול כל הבאגים תוקנו, דברים מסויימים שופרו, כל ההבטחות קוימו ועוד הרבה. המשחק זכה לפופולריות גדולה והדירוג שלו ב-Steam השתפר פלאים, המכירות נסקו וזה ממש לא מונע מהחברה להמשיך ולשחרר עדכונים חינמיים שממשיכים אף הרבה מעבר להבטחותיה בתחילת המיזם.

כאמור, התוספת החדשה תכלול Exo Mech שיעזור לכם לחקור את העולם. כידוע, בהרבה פלנטות בעולם המשחק של No Man's Sky שוררים תנאי מזג אוויר קיצוניים ומפלצות אימתניות שאינן תמיד ידידותיות לסובבים אותם. השלד החיצוני יאפשר לטייס להיות חסין לפגעי מזג האוויר ובכך ניתן יהיה להתנועע החופשיות בעולם גם בעין הסערה. אלה חדשות נהדרות, שכן הסופות הללו ממש מעיקות ומעכבות את התנועה בפלנטה, ויהיה נהדר לפטור את עצמי מבניית מחסות מתחת לאדמה בזמן הסופה. תכונה נוספת שתהיה לשלד החיצוני היא Jetpack עוצמתי שיעניק למכונה את היכולת לקפוץ גבוה ולהגיע לנקודות שקשה להגיע אליהם.

בעדכון החדש גם יתווספו טכנולוגיות שקשורות ל-Mech וייקראו Exocraft Technologies. אני בטוח אגב, שנראה עוד כאלה במהלך העדכונים הבאים. מעבר ל-Mech ההרחבה תכלול, כרגיל, שיפורים נוספים בבניית בסיסים, באיכות השימוש במשחק, ובגרפיקה. בסך הכל חברת Hello Games ממשיכה בקו החדש של הרבה עדכונים קטנים בתדירות גבוהה במקום עדכונים בודדים וכבדים. ניכר שהיא ממשיכה לייצר תוכן עבור הקהילה שלה, והקהילה שלה יודעת לפרגן לה בחזרה. בנוסף, לכבוד העדכון, המשחק נמצא בהנחה של 50% ב-Steam.