סימולטור החלל Elite Dangerous השייך לחברת Frontier שפיתחה גם את המשחק Jurassic World, הוא משחק ארגז חול בו ניתן לחקור את שביל החלב על כל 400 מיליארד הכוכבים שלו. המשחק, שהינו המשך של סדרת כותרים משנות השמונים מאפשר לשחקנים לטוס במגוון של חלליות, לגלות תרבויות עתיקות ולהילחם בחייזרים ברחבי הגלקסיה. כעת תוכלו להרחיב את חקר החלל שלכם באמצעות Fleet Carrier, או נושאת חלליות. העדכון הזה, שמצפים לו עוד משנת 2019 תאפשר לרכוש נושאת חלליות ולהשתמש בה כמעין תחנת חלל ניידת. העדכון מגיע במסגרת ההרחבה החינמית Beyond שהחלה עוד ב-2019.

הנושאות אמורות לעלות בסביבות החמש מיליארד במטבע המשחק יחד עם עלויות אדירות של אחזקה, ומיועדות בעיקר לקבוצות שחקנים או לשחקנים עשירים במיוחד. בנושאות הללו יהיה אפשר לעשות כל מה שמאפשרת תחנת חלל ובכלל זה חימוש, תיקון, ואחסון של עד 16 חלליות. הנושאת יכולה לקפוץ עד 500 שנות אור בקפיצה אחת שזה הרבה. לשם השוואה, חללית שמגיעה לקפיצה של 80 שנות אור זו חללית ממש טובה.

נושאות הצי יוכלו לסייע לשחקנים לחקור את מעמקי החלל כיוון שיש הרבה מקומות שעוד לא נגעה בהם רגל של שחקן בשל הגודל האדיר של הגלקסיה. האפשרות לנחות, לתדלק ולהתחמש תוכל לפתוח משלחות מחקר לקצוות גלקסיה שטרם נחקרו על ידי השחקנים.

כאמור, שחקני Elite Dangerous ממתינים לעדכון הזה עוד מסוף 2019 לאחר שנדחה פעמים רבות. הוא אמור לספק לשחקנים תוכן חדש על ידי שימוש והפעלת הנושאות ומעבר לכך, אפשרות לבזבז את המיליארדים שצברו חלק מהשחקנים העשירים יותר, שיצטרכו גם לעמוד בעלות החודשית של הנושאת כדי לשמר אותה במצבה.

fleet carrier

נושאת צי חייבת גם דלק מיוחד כמובן, ופה נכנס Tritium, חומר חדש שיתווסף למשחק ובעזרתו תוכלו להאכיל את הנושאת לשובע. כלומר, כל פעם שנושאת הצי תרצה לקפוץ יהיה צורך למלא אותה בכמות המבוקשת של Tritium, אותו תוכלו להשיג במספר דרכים, להשערתי.

המטרה העיקרית של הדרישות הללו היא ליצור שיתופי פעולה וחיבורים בין החברים בגילדות של Elite Dangerous ולעודד אותם לעבוד בשיתוף פעולה. בתמורה, יקבלו הבעלים שליטה מלאה על התוכן של החללית ואף יוכלו להטיל מכסים על שירותים וסחורות שיהיה ניתן לספק במשחק.

ההכרזה הזו באה מיד לאחר דליפה ששוחררה בטעות (ולאחר מכן בכוונה) על העדכון הבא למשחק בשם Odyssey. העדכון הזה כולל כפי הנראה את האפשרות לצאת מהחללית, מה שנקרא "Space Legs", ויוסיף למשחק עוד נדבך של משחקיות, לא ברור כרגע אם הוא יהיה בסגנון FPS או RPG. מה שכן, ניתן לראות בסרטון גם את קווי האופק, דבר הרומז על אטמוספירה ונחיתות אטמוספריות. אלו שני שדרוגים שנדרשים כבר שנים רבות על ידי הקהילה ויהיה מעניין לראות את הביצוע. זו תהיה ההרחבה הראשונה בתשלום מזה שנים רבות, מאז Horizons, שיצא בשנת 2016.

לצערי הרב, כאשר ניסיתי לבדוק את הנושאות השרתים של החברה קרסו. זו תופעה ידועה ב- Elite Dangerous והיא מתרחשת אחרי כל עדכון חדש, ולכן לא יכולתי להביא לכם את העדכון מיד ראשונה, אך אני מבטיח לעקוב ולעדכן. המשחק זמין למחשב דרך Steam.