Blizzcon הוא הכנס השנתי של… Blizzard והוא רץ כמעט בכל שנה מאז 2005. תקופת הקורונה גרמה לו לגמגם כמו לכל כנס אחר, ולאחר מכן הוא שב בצורה דיגיטלית, אחרי שחזר להיות אירוע על מלא מלא ב-2023 חשבנו שחוזרים לשגרה, אבל מסתבר שלא.

מוקדם יותר היום הכריזה Blizzard כי הכנס השנתי לא יערך, וכי הם יעדכנו את השחקנים שלהם בהתפתחויות בנוגע למשחקים שלהם דרך כנסים אחרים (ונתנו כדוגמה את Gamescom שנערך באוגוסט, ובו הם גם חשפו את ההרחבה Legion ב-2015. מדובר על חדשות לכאורה מפתיעות מאחר ובשנה שעברה (2023) הכנס חזר לפורמט המלא שלו ונערך בקליפורניה כמו בעבר, עם חזרתו של כריס מטסן האגדי לבליזארד שדאג להכריז על שלושת ההרחבות הבאות של World of Warcraft.

Blizzcon 2021 Diablo Immortal Diablo 4 Diablo 2: Resurrected

למה לכאורה מפתיעות? ובכן, עלות ההפקה של כנס כזה היא עצומה, וראינו כנסים גדולים אחרים מתבטלים לחלוטין (E3). יתכן גם שאחרי הפיטורים הגדולים ב-Microsoft כבר אין להם את הצוות שמסוגל להפיק אירוע כזה. אבל אם נסתכל גם ברמת התוכן, פשוט אין להם משהו שמצדיק כנס כזה. שלושת ההרחבות הקרובות של World of Warcraft כבר הוכרזו כאמור, כשהקרובה מביניהם כבר בשלב האלפא. Overwatch 2 מת קלינית כבר כמעט מיום שיצא, ולמעשה חוץ מהרחבה לדיאבלו 4, אין להם ממש מה לספר לנו.

לא ברור האם בליזקון יחזור בעתיד, ואם כן באיזו תצורה, אבל אלו אכן חדשות מאכזבות למעריצים.