היום, כחלק מפגישת עיתונאים עם NIS America, זכינו לשמוע עוד על World's End Club, יחד עם דמו חי מהמשחק. המשחק מגיע מהיוצרים של סדרות משחקי המתח הפופולאריות Zero Escape ו-Danganronpa, וככזה, הוא מלא בבגידות ודמויות צבעוניות.

ב-World's End Club אנחנו משחקים חבורה של ילדים שבמהלך נסיעת אוטובוס, נקלעת למלכודת. כדי לברוח, הילדים צריכים להשלים את משחק הגורל (Game of Fate) שהנבלית המיסתורית, פיאלופי (Pielope) אתגרה אותם בו. כל אחד מהתלמידים צריך להשלים מטרה שרשומה על פתק שקשור ליד של תלמיד אחר. כדי להשלים את המטרות שלהם ולברוח, הילדים צריכים לבחור האם לבגוד אלה באלה, או לשתף פעולה, וזה יאתגר את קשרי החברות שלהם.

אם שיחקתם אי פעם באחת הסדרות הפופולאריות של מפתחי המשחק, Danganronpa או Zero Escape, אתם בטח כבר שמתם לב שהמשחק נראה משמעותית יותר שמח וצבעוני מהמשחקים הקודמים של המפתחת. העיצוב החינני של הדמויות מגיע מאחד ממעצבי הדמויות של משחקי פוקימון, טאקה (Take) שעיצב בין היתר את המאמנים שפגשנו ב-Pokemon Sun and Moon. במידה רבה, המפתחת מכוונת כאן למשחק שהוא יותר נגיש לקהל, גם אם המשחק עדיין מדורג 16+.

למשחק יהיו צדדים אפלים יותר ומיסתוריים יותר, שנגלה לאורך העלילה. כמו כן, בעוד שבמשחק לא יהיו נתיבי עלילה מסתעפים כמו בסדרת Zero Escape למשל, כן תהיה לנו בחירה בין אחת מתוך שתי קבוצות, וזה אומר שתהיה לנו סיבה לשחק את המשחק לפחות פעמיים.

world's end club

את הדמו התחלנו בשלב מוקדם בעלילה, אחרי שחלק מהצעירים כבר נפסלו (וככל הנראה מתו). וכן, זה אומר שעל אף שהמשחק מציג כאן רעיונות של שיתוף פעולה וחברות, הוא לא הולך להיות משחק תמים, ויהיו פה סיטואציות של חיים או מוות. את הדמו התחלנו בלונה פארק מים עם מגבלת זמן של שעה. לא היה ברור מהדמו באיזה אופן וכמה נפוצה תהיה מגבלת הזמן, אבל השלב עצמו היה די קצר ולא היה נראה שיש לחץ ממשי של זמן.

כדי להתקדם בשלב היינו צריכים לטפס על אופניים בצורה של דולפין על גבי מסילה, ולהסיע אותם לתחנה בצד השני. זה יותר נראה כמו משחקון קטן מאשר פלטפורמינג אמיתי, אבל המשחק צפוי להחיל הרבה מאוד סוגים שונים של משחקונים כאלה.

לאחר הרכיבה אנחנו נתקלנו בזוג דמויות שנאבקו זו בזו. עיקר המשחק יהיה מורכב מחלקי עלילה כאלו, שמוצגים כסצינות מדובבות. המשחק יהיה זמין עם דיבוב מלא באנגלית, ובכך באמת להיות נגיש לכמות אדירה של שחקנים.

בדמו נאלצנו לעזור לאחד הילדים, וכדי לעשות את זה, היינו צריכים לרדת במעלית כדי להרוס גנרטור. כל זה היה מעין חידה פשוטה למדי שבה היינו צריכים למלא חבית במים ואז להפיל אותה על גנרטור, ובסופה, נחשפנו לתוצאות המאבק בין הילדים.

בדמו זכינו לראות גם את תפריט המשחק, שמסוגנן לא פחות מהתפריטים היפים של משחקים כמו Persona 5 Strikers. בתפריט אנחנו נוכל לעקוב אחרי המשימות השונות של הילדים, כדי לדעת מי צריך לבצע איזו משימה, ועל הצמיד של איזה ילד היא רשומה. עוד לא ידוע עד כמה החידות במשחק יהיו מאתגרות, אבל זה בהחלט נראה שהולך להיות כיף לראות את הכל מתחבר ביחד.

המשחק World's End Club יצא באופן חלקי ל-Apple Arcade, אבל הפעם הוא יצא במלואו ל-Switch ב-28 למאי. מוכנים למשחק הגורל?