משחק ההמשך למשחק האקשן-תפקידים המצויין The World Ends With You מקבל טריילר חדש, ארוך ומפורט לצד תאריך יציאה. בטריילר החדש של Neo: The World Ends With You אנחנו רואים את הדמויות החדשות, מופע אורח מרגש, והכרזה על יציאה למחשב בנוסף ל-PlayStation 4 ו-Switch.

ב-Neo: The World Ends With You אנחנו נטייל ברחבי טוקיו, בדגש על שיבויה והרג'וקו. נראה שהסביבות השונות גדולות ומפורטות, ואני חושב שזה הולך להיות תענוג לסייר בהם, במיוחד כשלטוס לחו"ל זה עדיין לא מאוד פשוט בתקופה הנוכחית.

בטריילר החדש אנחנו נחשפים לדמויות השונות שיככבו במשחק החדש. הדמויות רבות, ומתפלגות לשלל קבוצות שנפגוש לאורך המשחק, כחלק מה-Reaper's Game. גיבור המשחק החדש, רינדו (Rindo), יסתובב ברחבי טוקיו בעודו מנסה להבין את המיסתורין מאחורי המשחק.

אנחנו רואים בטריילר את הסצינות, שמוצגות בסגנון קומיקס, עם הבעות פנים מוגזמות ופאנלים מסוגננים. אנחנו רואים את מערכת הסריקה של המשחק שמאפשרת לנו לקרוא את המחשבות של האנשים השונים בעיר. בעזרת המערכת הזו נוכל לחשוף רמזים ופרטי מידע חשובים.

Neo The World Ends With You

בנוסף, אנחנו רואים עוד ממערכת הקרב והקסטומיזציה במשחק. אנחנו נוכל לאסוף סיכות שונות שיעניקו לחברי הצוות שלנו כוחות שונים, שנוכל להפעיל בקרבות. היכולות כוללות יכולות התקפיות, ריפוי, ותמיכה, כך שבהחלט נראה שיהיה במשחק הרבה מקום לחופש והתאמה אישית.

לקראת סוף הטריילר, אנחנו נחשפים להפתעה נהדרת – גיבור המשחק הקודם, נקו (Neku) יחזור גם למשחק הזה. בעוד שכנראה לא תהיו חייבים לשחק במשחק הקודם ולהכיר את כל הדמויות משם, נראה שיהיה ערך רב למי שכבר שיחק במשחק הקודם, ויוכל להנות מההמשכיות של הסדרה.

Neo: The World Ends With You עתיד לצאת ל-Switch ול-PlayStation 4 ב-27 ליולי. בנוסף, המשחק יגיע למחשב דרך Epic Games Store מאוחר יותר השנה.