חברת HyperX, שעלתה לכותרות בפברואר בשל כך שנקנתה ע"י חברת HP (בלא פחות מ-425 מיליון דולר), היא אחת מחברות מוצרי הגיימינג המוכרות והאהודות בעולם, עם מגוון מוצרים רחב, הכולל חומרת PC כמו רכיבי DDR, כרטיסי זיכרון לפלאפונים וקונסולת סוויץ, אבל בעיקר – אוזניות, מקלדות, ועכברי גיימינג.

השבוע הכריזה החברה על לא פחות מ-5 עכברים חדשים המצטרפים למשפחת HyperX, תחת המותג HyperX Pulsefire, כשכל אחד מהעכברים מותאם לסגנון משחק אחר, וספציפית לסגנונות ה-FPS וה-MMO, ומיועד להתאים את עצמו לצרכים של כל סגנון משחק.

Pulsefire Core – עכבר גיימינג להמונים

ה-Pulsefire Core הוא עכבר ה-multi purpose של סדרת HyperX Pulsefire, ומיועד לגיימרים יותר קז'ואלים שאין להם משחק ספציפי מועדף. ה-Pulsefire Core הוא עכבר סימטרי ארגונומי עם 7 כפתורים הניתנים לתכנות, ערכי DPI של עד 6,200, ותאורת RGB בצורת הלוגו של HyperX, וכל זה במשקל של 87 גרם.

Pulsefire FPS Pro – דיוק זה שם המשחק

ה-Pulsefire FPS Pro הוא עכבר המיועד לשחקני FPS שמחפשים עכבר מהיר, מדויק, ובלי הרבה כפתורים מיותרים. מדובר בעכבר ארגונומי עם 6 כפתורים הניתנים לתכנות, ערכי DPI של עד 16,000, תאורת RGB בצורת הלוגו של HyperX ובגלגלת, וכל זה במשקל של 95 גרם.

Pulsefire Dart – מדויק ואלחוטי

ה-Pulsefire Dart הוא למעשה הגרסה האלחוטית של ה-Pulsefire FPS Pro, עם אותם נתונים (רק מעט כבד יותר – 112 גרם) ועם יכולת חיבור אלחוטית בנוסף ליכולת החוטית הרגילה, בצורת חיבור 2.4GHz, עם עד 50 שעות עבודה בטעינה בודדת, ותמיכה בטעינה אלחוטית בתקן Qi.

Pulsefire Raid – למי שצריך כפתורים

ה-Pulsefire Raid הוא עכבר ה-MMO של סדרת HyperX Pulsefire, עם לא פחות מ-11 לחצנים הניתנים לתכנות, ביחד עם ערכי DPI של עד 16,000 ובמשקל של 95 גרם בלבד, מדובר פה על עכבר שמספק לחובבי ה-MMO בדיוק את מה שהם צריכים – עכבר מהיר, מדויק ועם ורסטיליות אדירה בתכנות כפתורים.

Pulsefire Surge – הנאה שבחבורה

ה-Pulsefire Surge הוא העכבר עם המראה הנוצץ ביותר במשפחת ה-HyperX Pulsefire, עם תאורת RGB בכל צידי העכבר בצורת פס LED הסובב את העכבר כולו, ולוגו HyperX מאחור. מלבד כך, מדובר גם בעכבר מתקדם במיוחד, עם 6 לחצנים הניתנים לתכנות וערכי DPI של עד 16,000, וכל זה במשקל של 100 גרם בלבד.

הכניסה המסיבית של חברת HyperX לתחום העכברים היא בהחלט מעניינת, בעיקר בשל העובדה שהוא נשלט ברובו ע"י חברות בודדות (Corsair ו-Logitech הגדולות, ענקיות החומרה ASUS ו-Gigabyte, ביחד עם חברות כמו SteelSeries ו-Razer הקטנות יותר), כך שמעניין לראות האם העכברים מבית HyperX יצליחו להתבלט בשטח, ולנגוס בנתח השוק של החברות הגדולות והמוכרות.