למי מחובבי הבאטל רויאל שחשב שמעתה נסתפק לשחק על הסוויץ' רק ב-Tetris 99, Apex Legends או Fortnite מצפה הפתעה. PAC-MAN 99, מצב הבאטל רויאל של אחת מדמויות המשחק הכי אייקוניות, נוחת אלינו בטריילר חגיגי! המשחק מזכיר בעיצובו את Tetris 99 ו-Super Mario Bros. 35 בו השחקן רואה את עצמו במסך המרכזי, ומסביב כל שחקן מיוצג במסך קטן עם מספר.

PAC-MAN 99

רק לפני שבוע ב-31 למרץ, Nintendo הורידה מהמדפים מספר מוצרים הקשורים לחגיגות ה-35 שנה של מאריו. בין המוצרים היו את מכשיר ה-Game and Watch המריץ את משחק המאריו הראשון והשני במסך LCD צבעוני, את Super Mario 3D All-Stars שסיקרנו באתר וכבר ירד ממדפי החנויות המיוצגות על ידי היבואן הרשמי וה-eShop, ואת המשחק Super Mario Bros. 35, משחק הבאטל רויאל של סופר מאריו בו 35 שחקנים התחרו אחד בשני עד השורד האחרון.

לשמחתנו, את מקומו יתפוס PAC-MAN 99, משחק באטל רויאל שמבוסס על פאק-מן, והוא נראה כאוטי במיוחד.

במהלך המשחק השחקן יכול לתעדף 4 מצבים באמצעות הכפתורים והאנאלוג – המצב הרגיל בו לא קורה כלום, מצב Speed בו השחקן יכול להיות מהיר יותר ועוד. השחקן גם יכול לבחור 4 מצבים בהם הוא תוקף את היריבים, לדוגמה Random תבחר בשחקן אקראי, Knockout תבחר בשחקנים הקרובים להפסד, Counter תבחר בכל השחקנים שצדים אתכם ועוד.

כמו בכל משחק PAC-MAN יש מטרה אחת – לאכול את כל הנקודות והפירות שעל הלוח ולהתחמק מהרוחות שרוצות להשבית אתכם. במהלך המשחק כל רוח שתאכלו תגרום להופעה של Jammer PAC-MAN, פאק-מן שחור-לבן שמאט את היריב עד לפסילתו מהמשחק (או הניצחון).

ל-PAC-MAN 99 נוסף סוג רוח חדש – רוחות ישנות (Sleeping Ghosts). אם תאכלו אותן הן יתווספו לרוח הרגילה ללא גוף ממשי וללא יכולת פגיעה בכם, אבל כאשר אתם לוקחים את טבלית הכח (Power Pallet) שבעזרתה אתם בדרך כלל יכולים לאכול את הרוחות, כל הרוחות הישנות יהפכו לרוחות רגילות שניתן לאכול אותן וכמובן, אם לא אכלתם אותן בזמן הן יחזרו לרדוף אחריכם.

PAC-MAN 99

PAC-MAN 99 זמין בלעדית ל-Nintendo Switch החל מה-7 לאפריל 2021 למנוי Nintendo Switch Online. המשחק עצמו חינמי, אך ניתן לשלם על תוכן נוסף שמוסיף מצבים נוספים למצב אופליין, וערכות נושא שונות שמחליפים את ערכת הנושא הרגילה של המשחק, כמו לדוגמה עם דמויות של משחק החלליות Galaga ועוד.