אתמול, ב-8 באפריל, 2021, Lenovo הכריזה על הדור החדש של טלפון הגיימינג שלה, שצפוי להיות מפלצת ביצועים עם מסך איכותי, מעבד ללא פשרות, עיצוב ייחודי ופיצ'רים שיהפכו את חווית השימוש עבור גיימרים למהנה במיוחד. על פניו, נראה כי ה-Lenovo Legion Phone Duel 2 יתחרה על ראשות קטגוריית סמארטפוני הגיימינג, כפי שניתן לקרוא בהמשך.

Lenovo Legion Phone with Octa-Trigger
התמונה באדיבות Lenovo.

ביצועים

ללא פשרות כבר אמרנו? אז בהתאם לכך, Lenovo הלכו על מעבד הסמארטפונים הכי עוצמתי בשוק נכון להיום, ה-Qualcomm Snapdragon 888 5G. מדובר בספינת הדגל של קוואלקום, שמגיעה יחד עם המעבד הגרפי Qualcomm Adreno 660.

בנוסף למעבד העוצמתי, ה-Lenovo Legion Phone Duel 2 יגיע עם כמות זכרון ענקית (12GB, 16GB או 18GB RAM מסוג LPDDR5), אחסון בנפח עד 512GB ומערכת קירור מיוחדת עם שני מאווררים (לקליטה של אוויר קר ופליטה של אוויר חם), טכנולוגיית vapor chamber ועיצוב סימטרי ששם את המעבד במרכז הסוללה (המחולקת לשניים, בדומה ל-ASUS ROG Phone) ועוזר לפיזור חום שווה בכל המכשיר.

תצוגה

ה-Lenovo Legion Phone Duel 2 יגיע עם מסך AMOLED בגודל 6.92 אינץ', ברזולוציה של 2460×1080 פיקסלים (יחס של 20.5:9), עם כיול צבעים מרשים במיוחד (Delta-E<0.5), בהירות שיא של 1300nit, תמיכה בתקן HDR10+, קצב רענון של 144Hz וקצב דגימת מגע של 720Hz.

Lenovo Legion Phone Duel 2 Announcement
התמונה באדיבות Lenovo.

בנוסף לנתונים היבשים, Lenovo מבטיחה לנו איכות תמונה גבוהה במיוחד בזכות טכנולוגיות אינטיליגנציה מלאכותית (AI) לשיפור איכות התמונה חוויית הצפייה במסך, עמעום מסך ללא הבהובים (DC Dimming) ועמידה בתקן TÜV Low Blue Light. במילים אחרות, Lenovo השקיעו בהפחתת אור כחול הנפלט מהמסך, שעלול לגרום למאמץ יתר של העיניים ואף לפגיעה בראייה בטווח הארוך.

חיי סוללה

הסוללה תגיע בקיבולת גבוהה במיוחד של 5500mAH, או ליתר דיוק שתי סוללות זהות בקיבולת 2750mAH. אם זה לא מספיק, בוודאי תשמחו לדעת כי המכשיר יתמוך בטעינה בטעינה מהירה עד 90W. יתר על כן, Lenovo מבטיחה טעינה של 4500mAH תוך 17 דקות וטעינה מלאה תוך 30 דקות. הטעינה תתאפשר דרך אחד משני חיבורי הUSB-C הממוקמים בתחתית ובצד המכשיר.

מצלמה

ה- Lenovo Legion Phone Duel 2הוא מכשיר סלולארי שנועד לבלות את רוב חייו "על הצד", במצב landscape. מיקום ועיצוב מערכי הצילום של המכשיר ממחישים זאת היטב. המצלמה הראשית בגב המכשיר ממוקמת במרכזו, ולא בחלקו העליון כפי שאנחנו רגילים לראות, ואילו המצלמה הקדמית ("מצלמת הסלפי") היא מצלמת pop-up שהוסתרה בצד המכשיר, ולא בראש המסך, וקופצת החוצה מגוף המכשיר כאשר יש בה צורך.

Lenovo Legion Phone Duel 2 Camera System
מערכי צילום במיקום ייחודי. התמונה באדיבות Lenovo.

חוץ מהמיקום הייחודי, מערכי הצילום מצויידים גם במפרטים סולידיים, כאשר מערך הצילום הראשי (אחורי) כולל מצלמה ראשית עם חיישן 64 מגה-פיקסל של OmniVision ושדה ראייה של 82 מעלות, כמו גם מצלמה עם עדשה רחבה (שדה ראייה של 123 מעלות) עם חיישן 16 מגה-פיקסל. מצלמת הסלפי מגיעה גם היא עם עדשה רחבה יחסית (84 מעלות) וחיישן 44 מגה-פיקסל של סמסונג.

סאונד

מערכת הסאונד המובנית מורכת משני רמקולים בסטריאו, תומכי Dolby Atmos, עם שבעה אלמנטים מגנטיים בחזית המכשיר, כאשר ניתן לחבר אוזניות דרך חיבורי ה-USB-C בלבד. בנוסף לכך, ה- Lenovo Legion Phone Duel 2 יגיע עם ארבעה מיקרופונים מובנים שמאפשרים איכות שיחות גבוהה וסינון רעשי רקע מתקדם. יכולות אלו יכולות להיות שימושיות מאוד מאוד בסביבה רועשת, בין אם אתם משחקים עם חברים או סתם מדברים בטלפון.

פיצ'רים

אז כבר דיברנו על מערך הקירור הייחודי והסוללה המחולקת לשניים, המצלמות ושקעי ההטענה. אבל ללא ספק הפיצ'ר המעניין ביותר, וזה שעוד לא הזכרנו, הוא מערך כפתורי ה-Virtual Octa-Trigger. מדובר בשמונה חיישני מגע המשתמשים בטכנולוגיות על-קוליות ואינפרה-אדומות על מנת לדמות שימוש בבקר ייעודי לשיפור חוויית הגיימינג במכשיר.

Lenovo Legion Phone Duel 2 Octa-Trigger used as a controller
חווית משחק כמו עם בקר. התמונה באדיבות Lenovo.

קישוריות

ה-Lenovo Legion Phone Duel 2 יתמוך בקישוריות סלולרית 5G בשני כרטיסי סים בו-זמנית.

מידות ועיצוב

המכשיר יגיע במשקל 259 גרם, בגודל 176×78.5×9.9 מ"מ (12.6 מ"מ המרכז המכשיר) ובשתי אפשרויות צבע – "שחור אולטימטיבי" ו-"לבן טיטניום".

זמינות ומחירים

Lenovo Legion Phone Duel 2 עם 12GB RAM ו-256GB אחסון (ללא אפשרות הרחבה) ישווק באירופה החל מחודש מאי, במחיר התחלתי של 799 יורו.
Lenovo Legion Phone Duel 2 עם 16GB RAM ו-512GB אחסון (ללא אפשרות הרחבה) ישווק באירופה החל מחודש מאי, במחיר התחלתי של 999 יורו.
המחירים אינם כוללים את המטען המהיר אשר יימכר בנפרד.

Fast Charge from 2 ports
טעינה משני חיבורים אפשריים. התמונה באדיבות Lenovo.

ולסיום, אני מנחש שהשאלה העיקרית שעולה היא "ומה איתנו?".
הסירו דאגה מליבכם. אנחנו נדאג לעדכן אתכם כשנדע עוד פרטים לגבי ההשקה הרשמית בישראל.