Disgaea 6: Defiance of Destiny הוא משחק תפקידים טקטי שעתיד להגיע לסוויץ' בסוף יוני. כחלק ממפגש עיתונאים עם NIS America, מפיצת המשחק, שבו התארחנו לפני מספר שבועות, נחשף שהמשחק יקבל תוכן DLC חינמי של 5 דמויות חדשות שמבוססות על Vtubers יפניים מרשת Hololive.

לפני שאנחנו ניגשים בכלל לדבר על הדמויות, אתם כנראה תרצו לדעת מה זה Vtubers, למה זה נשמע כמו YouTubers, והאם זה צריך לעניין אתכם. ובכן, בפשטות, Vtubers זה קצת כמו סטרימרים ביוטיוב, אבל במקום שתראו בנאדם, אתם רואים דמות אנימה מונפשת. כי כולם יודעים שדמויות אנימה זה חמוד, כיפי, ואפשר למתג אותן בקלות, ואחר כך לדחוף אותן למשחקים כמו כאן. ה-Vtuberים ברובם הם מצחיקים, מוזרים, ובכללי ז'אנר של סטרימינג משל עצמם, ואני באופן אישי נהנה לצפות בהם מדי פעם. ואם תהיתם, רובם המוחלט הם סטרימרים רגילים שבוחרים למתג את עצמם ככה, וחלקם גם זמרים ומדבבים שמחפשים לעשות משהו מעבר.

משחק התפקידים הטקטי Disgaea 6: Defiance of Destiny יקבל DLC חינמי עם סט של 5 דמויות Vtubers שכאלו. כל אחד מהם יהיה זמין כ-skin לאחד המקצועות הקיימים, ויציע דיבוב של הכוכב הרלוונטי. 5 ה-Vtubers שיגיעו באים כולם מ-Hololive, שזו רשת ה-Vtubers המובילה היום, הם Shirakami Fubuki, Uruha Rushia, Shiranui Flare, Tsunomaki Watame ו-Omaru Polka. אם השמות הללו לא אומרים לכם הרבה, אתם יכולים להציץ בינתיים בטריילר היפני ולהתרשם מהם בעצמכם:

הטרנד של Vtubers רק עכשיו מתחיל לפרוץ בארה"ב, ואני מתאר לעצמי שזה רק עניין של זמן עד שגם בארץ נראה Vtubers משלנו, אז גם אם התופעה הזו עדיין נראית לכם קצת זרה, היא כאן להשאר.

ה-DLC של Vtubers יגיע ל-Disgaea 6: Defiance of Destiny ב-29 ליוני, שזה יום היציאה של המשחק ל-Switch. עד אז יש לכם זמן להשלים את הרגעים הכי טובים של ה-Vtuberים הללו.