משחק הקצב Hatsune Miku: COLORFUL STAGE! יגיע למערב לאחר שרץ קצת יותר משנה ביפן. המשחק ישלב בין הדמויות המוכרות ממותג הווקלואיד (Vocaloid) ושירים מוכרים של הדמויות ויצא למערב ב-7 לדצמבר, כחודש מפרסום כתבה זו, לאנדרואיד ול-iOS.

השבוע שוחרר טריילר המציג באנגלית את 20 הדמויות החדשות האקסלוסיביות למשחק ואת שחקני הקול השונים שלהם (ביפנית). בסוף הטריילר, קיבלנו הכרזה על תאריך יציאת המשחק.

הדמויות הללו יהיו מחולקות ל-5 קבוצות שונות השואפות להיות איידולים (הגרסה היפנית לכוכבי תרבות הפופ), כשלכל קבוצה יש את הסגנון הייחודי שלה. במהלך המשחק תוכלו לעקוב אחר המסע של הדמויות בדרך להגשמת חלומן, לגלות על הרקע שלהן ולחוות אינטרקציות שלהן ושל דמויות הווקלואיד (Vocaloid) המוכרות. כיאה למשחק קצב כמובן, את זה תעשו בין קטעי משחק בהם אתם לוחצים לפי קצב השירים במה שהוא קאבר ודואט למחצה של שירי הווקלואיד המוכרים והמצליחים.

הגרפיקה תכיל מודלים תלת מימדיים של הדמויות השונות שינועו לפי ריקודים לשירים, ומודלים דו-מימדיים עבור קטעי הסיפור שיועברו בצורת Visual Novel (כלומר טקסט, תמונה, ומנגינה), כשהדמויות ינועו באנימציה מדי פעם.

למקרה ולא יצא לכם להכיר לפני, ווקלואיד (Vocaloid) הוא מותג של Yamaha Corporation (כן, אלה שעושים לכם את הפסנתרים), המאפשר ללכוד את הבסיס של קול של אדם או זמר ולאפשר בתוכנה לאנשים להשתמש בבסיס קול הזה כמעין "זמר" לשירים שהם מלחינים. עם הזמן, עבור רוב הקולות השונים נבנה שם, מראה ודמות שלמה, כשהראשונה והמוכרת בהם היא Hatsune Miku, שזוכה ששמה יהיה חלק משם המשחק, ונחשבת לדמות המוכרת ביותר של הזיכיון. התוכנה עברה כמובן שיפורים וגרסאות שונות שיצאו לאורך השנים, שגרמו לקולות של הדמויות להישמע יותר ברורים ונעימים לאוזן. המשחק הנ"ל יכיל דואטים בין שחקני הקול של הדמויות המקוריות של המשחק לדמויות הווקלואיד השונות.

Hatsune Miku COLORFUL STAGE

את המשחק מפתחת Sega, שאחראית גם על שאר משחקי הקצב שיצאו עד היום לווקלואיד לקונסולות השונות תחת השם Project DIVA. לצד Sega, מפתחת את המשחק Colorful Palette, יחידה בתוך חברת Craft Egg האחראית על אחד ממשחקי הטלפונים המצליחים ביותר ביפן העוסקים באיידוליות בשם BanG Dream! שגם רץ במערב מספר שנים.

כמו כן, ל-Hatsune Miku: COLORFUL STAGE! תשודר סדרת טלוויזיה בעלת פרקים קצרים והומוריסטים בשם Puchi Seka שתצא בהמשך.

Hatsune Miku: COLORFUL STAGE! עתיד לצאת ב-7 לדצמבר ל-iOS ולאנדרואיד בחינם עם רכישות אופציונאליות בתוך המשחק.