סדרת משחקי האסטרטגיה האגדית Company of Heroes חוזרת ובגדול עם שילוב מנצח של אקשן ואסטרטגיה, והפעם באגן הים התיכון. SEGA ו-Relic הכריזו אתמול על יציאתו של המשחק השלישי בסדרה ל-PC בשנת 2022, Company of Heroes 3.

מי שכבר מעוניין לשחק לא יצטרך לחכות הרבה זמן, רק היכנסו לאתר הרשמי של המשחק ותחת הלשונית של CoH Development תוכלו להירשם ולקבל גישה להצצה מקדימה עוד לפני שלב האלפא של המשחק דרך סטים.

מי שמצטרף לתכנית ה-CoH Development, שמונעת על ידי Games2Gether, יוכל לזכות למבט למשחק בעודו בשלבי הפיתוח, להבין יותר טוב את תהליך פיתוח המשחק, ואפילו להשפיע על הפיתוח. שחקנים שיקשרו את חשבון הסטים שלהם יקבלו גישה ל-Pre Alpha Preview עד 4 לפנות בוקר ב-3 באוגוסט.

Company of Heroes 3 מביא לנו את סיפורי מלחה"ע ה-2 בצורה הייחודית לו, עם תיאטרון מלחמה חדש לחלוטין. תגלו טקטיקות חדשות, ארגונים נוספים, ועושר של סיפורים שמעולם לא סופרו ממלחמת העולם השנייה. אגן הים התיכון, כידוע לנו, עשיר במגוון – ממעברי ההרים האיטלקיים ועד המדבריות והחופים בצפון אפריקה.

המשחקיות הייחודית של Company of Heroes הורחבה במשחק ההמשך עם פיצ'רים חדשים שייתנו לנו את החוויה הטקטית הכי עמוקה ועשירה עד היום. הכל מונע באמצעות ה-Essence Engine 5, מנוע הפסגה של Relic בתחום הטקטיקה בזמן אמת. במפת הקרב הדינמית תוכלו לצוות על כוחות ים, אוויר ויבשה ולבנות קווי אספקה בעודכם מובילים את בעלות הברית כנגד ציר הרשע היושב באיטליה. הבחירות שתעשו פה ישפיעו לא רק על הקרבות שלכם, אלא גם על מהלך המלחמה עצמה.

במצב שחקן יחיד תוכלו להשתמש בפאוזה טקטית מלאה (Full Tactical Pause) כדי לתת לעצמכם עוד נופך של שליטה על קצב הקרב. על ידי הקפאת המצב תוכלו לתכנן מהלכים חכמים ולבצע פעולות מתואמות ללא הלחץ של לבצע כל זאת בזמן אמת.

"אנחנו מאוד מתרגשים לתת לשחקנים לחוות את Company of Heroes 3 כבר משלב הקדם-אלפא ולקבל פידבק רב ערך מהם" אמר Justin Dowdeswell, מנהל ב-Relic Entertainment. "אנחנו מפתחים את המשחק עם כמה מחברי הקהילה במשך שנים, והם היו הכרחיים במתן הארות והערות בכל שלב של תהליך הפיתוח. אנחנו מוכנים להרחיב את התכנית באופן מאסיבי עם כל המעריצים שלנו ברחבי העולם בזכות תכנית ה-CoH Development שלנו, שנעשתה אפשרית בזכות הפלטפורמה Games2Gether של Amplitude Studios."

Company of Heroes 3 עתיד להגיע למחשב ב-2022.