כולנו מכירים את הכותר האהוב והמדובר Red Dead Redemption 2. בעדכון חדש, המשחק יוכל להעזר ביכולות DLSS של Nvidia כדי להציע ביצועים טובים יותר מצד אחד, וגרפיקה משופרת מצד שני.

ממש לאחרונה שיחררה המפתחת Rockstar עידכון למשחק הפופולרי שלה Red Dead Redemption 2 בגרסאת האונליין שלו. העידכון נקרא Blood Money והוא כולל בתוכו את התמיכה בטכנולוגיה DLSS של Nvidia. כמובן שמי שיהנה מהעידכון המדובר יהיו השחקנים שברשותם כרטיסי מסך מבית Nvidia GeForce RTX.

Nvidia מתחייבת בעזרת הטכנולוגיה שלה לתת איכות גרפיקה גבוהה ביותר, מבלי לפגוע בביצועים עצמם. לדבריה, יש עליה של עד כ-45% בביצועים ברזולוציית 4K. מאחר ומדובר במשחק Red Dead Redemption 2 שידוע ברמת הדיוק של הפרטים הקטנים שבו, סביר שזה יהיה שידרוג משמעותי שרק ישדרג לשחקנים את החוויה במשחק.

נראה שהחברה הציבה לעצמה יעד להעניק למשחק הזה את שלל הכלים הטכנולוגיים על מנת להעצים משמעותית את החוויה עבורינו, השחקנים.

Red dead redemption 2

בנוסף לשידרוג הספציפי ל-Red Dead Redemption 2, גם מנוע פיתוח המשחקים Unity קיבל תמיכה בטכנולוגיה ממש לאחרונה. כחלק מעדכון Unity 2021.2 שנכנס לבטא, מפתחים יוכלו לאפשר תמיכה בטכנולוגיית ה-DLSS בקלות.

בעלי ה-Nvidia GeForce RTX בהחלט הולכים לקבל שידרוג גרפיקה חווייתי מבלי לפגוע בביצועים של המשחק Red Dead Redemption 2 עם טכנולוגיית ה-DLSS. העדכון זמין עכשיו לכל בעלי המשחק.