חברת Razer השיקה ביום שלישי האחרון (ה-13/7/21) דגם חדש של אוזניות אלחוטיות לגיימרים, הנקראות Razer Barracuda X, כשמעבר להיותן אוזניות אלחוטיות, היתרון העצום בהן הוא התמיכה בכמה וכמה פלטפורמות משחק, בניגוד לחלק נרחב מהאוזניות האלחוטיות בשוק היום, שמכוונות לקונסולה אחת בלבד.

למי שלא מכיר, חברת Razer היא אחת מחברות מוצרי הגיימינג המוכרות ביותר בשוק הגיימינג העולמי. המוטו של החברה הוא "by gamers – for gamers" ולא בכדי החברה מתגאה בכך שהמוצרים שלה הם בדיוק מה שהגיימרים מחפשים, בגלל שהרעיון העיצובי המוביל של החברה מגיע "מהשטח", או מהגיימרים עצמם.

אחד הדברים שהרבה גיימרים רצו (כולל אותי בעצמי), הוא דגם של אוזניות אלחוטיות, עם ביצועים טובים ותמיכה בריבוי פלטפורמות ואפשרות חיבור לפלאפון, כך שתוכל להסתובב עם סט אוזניות אחד בלבד עבור הגיימינג בבית, ועבור השימוש הרגיל בפלאפון אם בא לך סתם לשמוע מוזיקה.

Razer Barracuda X – אוזניות חוצות פלטפורמות

השוס העיקרי באוזניות החדשות הוא התמיכה שלהן בריבוי פלטפורמות. למעשה, ה-Razer Barracuda X תומכת בלא פחות מ-4 פלטפורמות שונות בחיבור אלחוטי: ב-PC, ב-PS, ב-Switch ובמכשירי אנדרואיד, וכמובן שאם תחליטו לחבר אותן באופן חוטי, אז גם קונסולת ה-Xbox מצטרף לחגיגה.

החיבור של האוזניות מתבצע או בצורה חוטית רגילה דרך חיבור אוזניות אנלוגי 3.5mm רגיל, או בעזרת דונגל USB-C המכיל משדר בתדר 2.4GHz עם טכנולוגיית Razer HyperSpeed המאפשר קליטה עוצמתית כמעט ללא עיכוב בקליטה (low latency) בכל סוגי הפלטפורמות.

לצערנו אין תמיכה אלחוטית למשתמשי ה-Xbox שביניכם, אך אלו מכם עם הקונסולה הירוקה יכולים לחבר את האוזניות עם חיבור 3.5mm ישירות לבקר המשחק שלכם, ולהנות מהפן האלחוטי של האוזניות בפלטפורמות האחרות.

בלי להתפשר על איכות

מעבר להיותן אוזניות חוצות פלטפורמות, ה-Razer Barracuda X הן אוזניות קלות משקל, עם 250 גרם בלבד, מה שהופך אותן לנוחות בשימוש בדרכים. בנוסף, למען הנוחות, המיקרופון שלהן הוא נתיק, כך שאם כל מה שתרצו הוא לשמוע מוזיקה – המיקרופון לא צריך להפריע לכם, ואפשר לשים אותו בתיק.

האוזניות גם מעוצבות להיות נוחות במיוחד לשימוש ארוך, ומגיעות עם כריות אוזניים נוחות במיוחד עם קצף זיכרון (memory foam) ומבד נושם, מה שחשוב מאוד במדינה חמה כמו שלנו. גם קשת האוזניות עצמה מגיעה מרופדת, כך שלא תתחילו להרגיש את האוזניות על הראש עצמו, ולא תרגישו את כאבי הלחץ שמופיעים אחרי שימוש ממושך.

מבחינת הנתונים הטכניים יותר, ה-Razer Barracuda X מגיעות עם דריברים בקוטר של 40mm מבית רייזר עצמה, הנקראים Razer TriForce, ונטען ע"י החברה שאודות לעיצוב היחודי שלהם, כל דריבר מתנהג כמו שלושה שונים, מה שמאפשר דיוק מירבי גם בצלילים הנמוכים, גם בבינוניים וגם בגבוהים.

מלבד היותו נתיק, המיקרופון של ה-Razer Barracuda X הוא מיקרופון כיווני, מה שאומר שהוא מצד אחד קולט את מה שאתם אומרים אליו, אבל יודע להתעלם באופן מוצלח במיוחד מרעשי סביבה ולסנן אותם. אם מסתכלים על חיי סוללה, החבר'ה ב-Razer מבטיחים לא פחות מ-20 שעות, מה שיאפשר לנו להנות מהן ליום שלם של גיימינג. כמובן שזו הצהרת היצרן, כך שהנתון האמיתי עשוי להשתנות, הן לטובה והן לרעה.

אם כך, דגם חדש של אוזניות מצטרף למשפחת האוזניות העמוסה של רייזר (כמו ה-Kaira האלחוטיות). כעת נשאלות השאלות – האם איכות הסאונד בהן משתווה לאוזניות האלחוטיות הטובות? האם הן יודעות לסנן רעשים חיצוניים בצורה טובה? האם הסינכרון עם כל הפלטפורמות השונות עובד טוב? האם הן באמת מחזיקות 20 שעות עבודה?

היכנסו לפייסבוק שלנו ושתפו אותנו בדיעה שלכם לגבי האוזניות החדשות מבית Razer, ה-Razer Barracuda X. האם מדובר במתחרה ראוי ל-Arctis 1 Wireless? או האם יש לנו פה אוזניות שוברות שוק?