ביום רביעי ה-27 באוקטובר, הבחינו משתמשי Steam כי השם של המפיצה של המשחקים המועטים של Sony שקיבלו פורט למחשב השתנה מ-PlayStation Mobile, Inc. ל-Playstation PC LLC. למרות שמדובר רק בשינוי שם קטן, ההחלטה הזו מצטרפת לרשימת הצהרות נוספות שהיו לסוני.

שינוי השם הזה מצטרף לצעדים כגון רשימת השם PlayStation PC שנרשם בקליפורניה באפריל האחרון והצהרות מבכירים בסוני על כוונות להביא, כדברם, "מגוון משחקים" למחשב. אלה מתווספים לעובדה שיש למשחקי מחשב קהל רחב שחלקו הרחב אינו בעלים של קונסולת PlayStation, ועל כן זה מאפשר לסוני למכור מחדש את המשחקים הפחות-חדשים שלה לקהל חדש.

בעוד Sony שמרה בקנאות על המותגים שלה מאז הקמת המותג PlayStation, ראינו לפני מספר שנים את החברה משחררת כותרים קטנים יותר כמו Everybody's Gone to the Rapture למחשב. אך החל משנה שעברה התחלנו לקבל גם פורטים לכותרים הגדולים שלה של הדור שמסתיים כעת, כולל Horizon Zero Dawn ו-Days Gone, כמו גם הכרזות על פורטים עתידיים למחשב ל-Uncharted 4 ו-Uncharted: The Lost Legacy, ולבסוף הכרזה החודש על פורט למשחק God of War האחרון שיצא.

כיום הדבר שבעיני רבים מצדיק את קניית הקונסולות של Sony הם האקסלוסיביים שלה. לכן, למרות שברור ש-Sony רוצה לשחרר יותר כותרים למחשב, נותר לראות באיזה אופן היא תעשה את זה. באופן אישי, אני חושב שהסבירות שהיא תשחרר כותרים חדשים למחשב ו-PlayStation במקביל היא נמוכה. עם זאת, שחרור משחקים לאחר כמה שנים למחשב, בייחוד אם יש משחק נוסף בסדרה בדרך, יכול להניב לה עוד רווחים על אותו משחק שכבר השקיעו בו את מרבית הכספים, כמו גם להעיר את השיח סביב אותו זיכיון.

כך או כך, כנראה שאנחנו עומדים לקראת שחר של עידן חדש בכל הנוגע ליחס של Sony למשחקי המחשב הביתי.