מעריצי God of War שלא היה להם PlayStation חיכו להכרזה הזו רק 16 שנים; קרייטוס מגיע סוף-סוף למחשב האישי בתחילת השנה הבאה. אז כן, אמנם לא מדובר על כל סדרת המשחקים הותיקה, אלא על המשחק שיצא בשנת 2018 בו קרייטוס מוצא את עצמו נלחם באלים נורדים ולא ביוונים. אולם, אני משוכנע שלמעריצי הסדרה האייקונית לא באמת אכפת, העיקר שהוא מגיע וסולל את הדרך גם לשאר המשחקים שעתידים לבוא אחריו.

God of War הוא הראשון מבין צמד משחקים שיתרחשו בתשע הממלכות, כאשר המשחק הבא, God of War: Ragnarok, צפוי גם הוא להגיע אלינו בשנת 2022. אם כבר שיחקתם בו, ודאי לא תתפלאו לשמוע שנמכרו כ-19.5 מיליון עותקים שלו עבור ה-PlayStation 4. כעת, נראה שבסטודיו Santa Monica מעוניינים לפתוח את המשחק בפני קהל משתמשי המחשב.

אזכיר בנקודה זו שלא מעט כותרים שהוכרזו לפלייסטיישן בלבד מצאו את דרכם גם למחשב האישי, דוגמת Uncharted 4, Death Stranding, ו-Horizon Zero Dawn. משחקים אלה עשו (או יעשו) את הקפיצה אל המחשב וקיבלו שידרוג ויזואלי משמעותי, דוגמת תמיכה במסכי Widescreen ביחס של 21:9.

לפיכך, כדי להמחיש את החזון של סנטה מוניקה, ב-God of War תוכלו לשחק ב-4k וללא הגבלת קצב רענון (Frame Rate). כמו כן, בעקבות האינטגרציה המלאה שיש למשחק עם ה-DLSS של NVIDIA, לא יהיה צורך להקריב את הגרפיקה לטובת הביצועים שתקבלו, לפחות באידיאל.

בנוסף לפן החזותי, המעבר למחשב אמור גם לשפר את זמן התגובה הודות לטכנולוגיית ה-Reflex של NVIDIA, שמורידה את זמן ההמתנה (latency) וכפועל יוצא תשפר את היכולת שלכם לבצע קומבואים ארוכים יותר ומרשימים יותר. כמו כן, תוכלו לצפות לתמיכה מלאה במגוון שלטים לרבות, כמובן, שלטים של PlayStation 4 ו-PlayStation 5. מעדיפים עכבר ומקלדת? תוכלו להנות מיכולת קסטומיזציה מלאה כך שתוכלו לשחק איך שנוח לכם.

אלו שירכשו את God of War למחשב יקבלו גם סקינים ושריונות עבור קרייטוס ואטראוס. כמו כן, על פי ההודעה לעיתונות יש לצפות לפרטים נוספים שיגיעו אלינו לקראת היציאה למחשב האישי שתחול ב-14 בינואר, 2021. כמובן, המשחק זמין כבר עכשיו על ה-PlayStation 4 ועל ה-PlayStation 5 בעזרת התאימות לאחור.