Star Ocean, סדרת משחקי תפקידים יפנית הסובבת סביב תמה של חקר כוכבי לכת בדיוניים, קיבלה הכרזה כי משחק ראשי חדש לסדרה, השישי במספר, בשם Star Ocean: The Divine Force יצא בכל העולם בשנת 2022.

Star Ocean: The Divine Force יעקוב אחר שתי דמויות אותן יהיה ניתן לבחור לשחק ולחוות צדדים שונים של העלילה. בלב המשחק יעמוד ריימונד (Raymond), מפקד ספינה גלקטית המעבירה סחורה, יחד עם שותפתו לסיפון קלואי (Chloe). במשימה שאמורה להיות פשוטה הם מוצאים את עצמם מותקפים על ידי הפדרציה הפנגלקטית (Panagalctic Federation), ארגון שהחל את דרכו עם מטרה להשכין שלווה ושלום ביקום אך הושחת עם מרוצת השנים.

ריימונד וקלואי נאלצים לנטוש את הספינה ומוצאים את עצמם מגיעים לכוכב לא מפותח, שם הם מופרדים אחד מהשני. בזמן ריימונד מנסה לשרוד מפגש עם יצורי הפרא שעל הכוכב, נסיכת ממלכה שעל הכוכב, לייטישיה (Laeticia) מצילה אותו. כשהיא נפעמת מהאדם שהגיע על "כוכב השביט" (שכן היא חיה על כוכב לא מפותח, שם ככל הנראה לא מכירים את הקונספט של טכנולוגיה כגון ספינה גלקטית), היא מבקשת ממנו עזרה בהתמודדות עם איום של פלישה של האימפריה השכנה לממלכה שלה ובתמורה לכך היא תעזור לו למצוא את קלואי.

השניים ימצאו את עצמם יחד מרחיבים את אופקיהם אחד של השני ומגלים שהפדרציה הפנגקלטית עומדת מאחורי משהו גדול הרבה יותר.

בטריילר ומהמידע שיצא לעיתונות ניתן לראות שהמשחק יכיל קרבות אקשן כנגד אויבים המסתובבים בעולם הפתוח. השחקן יוכל לעוף, לרחף באוויר או לצלול באוויר מטה ולהתקיף כך אויבים. כמו כן, נאמר כי כל מה שניתן לראות בעין הוא חלק משדה המשחק וניתן יהיה לחקירה, כך שבשילוב עם יכולת התעופה צפוי להתאפשר חופש רב לשחקן.

Star Ocean היא סדרת משחקי תפקידים יפנית שהתחילה ב-1996 ביפן. ההכרזה על משחק זה באה כחלק מחגיגות ה-25 שנים ליציאת המשחק הראשון. המשחקים השונים בסדרה סובבים סביב התמה של חקר כוכבי לכת שונים ועלילות שבהן בחירות השחקן יכולות להשפיע על ההתרחשויות במשחק ועל הסופים של המשחק. למעשה, המשחק הראשון בסדרה היה אחד ממשחקי התפקידים הראשונים שעשו זאת.

לאורך השנים וגם עתה, המשחק מופץ על ידי Square Enix ומפותח על ידי tri-Ace, מפתחת המוכרת בעיקר בזכות זיכיון Valkyrie Profile שיצא לראשונה בתקופת ה-PlayStation הראשון וכן מעט משחקים עדכניים יותר כמו Exist Archive ו-Resonance of Fate.

בנוסף לפרטים שדיברנו עליהם, נאמר שפרטים נוספים על המשחק יגיעו באביב 2022.

Star Ocean: The Divine Force עתיד לצאת ב-2022 למחשב, ל-PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One ול-Xbox Series X/S.