אתמול בשעה שמונה בערב, פייסבוק (לפני שהוכרז ששמה החדש יהיה "Meta") הכריזה שכבר שנים היא עובדת על משחק חדש. והמשחק המדובר הוא GTA San Andreas בגרסת ה-VR שלו.

ההכרזה על פורט VR למשחק אגדי ומשפיע כמו GTA San Andreas בהחלט הכניסה את האינטרנט לטלטלה. וזה מובן, המשחק עיצב את הילדות וההתבגרות של דור שלם על קונסולת ה-PlayStation 2. בהמשך המשחק יצא לעוד פלטפורמות וזכה לפורטים לקונסולות מודרניות יותר כמו ה-PlayStation 4 ששם המשחק רץ בתוך אימולטור של PlayStation 2.

זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו וקהל הגיימרים הוותיק זוכים לקבל פורט פוקח עיניים שיוצא בלעדית למכשיר ה-Oculus Quest 2. באפריל האחרון נחשפנו לכך ש-Resident Evil 4 עובר עיבוד למשחק VR למכשיר ויהיה שחיק כולו, מתחילתו ועד סופו, מגוף ראשון.

לאחר הידיעה הזאת אנחנו סקרנים מאוד לשמוע על איך המפתחים האמיצים שעובדים עם פייסבוק יעבדו את המשחק האגדי הזה למודל משחקי שונה כל כך. בנוסף, האם המפתחים יתבססו על הגרסא המקורית של המשחק? או שמה הם משתמשים ברימאסטר שהוכרז ממש לאחרונה בתור בסיס? אני מקווה שמדובר באפשרות השנייה, שכן הצבעוניות המשופרת תתרום מאוד לחוויה של משחק מגוף ראשון.

עוד דבר, זה איזה עוד חוויות משחק החבר'ה רבי התושייה של פייסבוק מנסים להביא למציאות מדומה? אני מקווה שהם ימשיכו להשקיע בפורטים טובים שיפיחו חיים חדשים בחוויות גיימינג קלאסיות.

המשחק GTA San Andreas הוכרז כרגע ללא תאריך יציאה ידוע, ויגיע ל-Oculus Quest 2.