Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition – לקראת יציאת השילוש הקדוש, טריילר חדש עם גרפיקה מחודשת

עברו 20 שנה מאז שיצא המשחק Grand Theft Auto III, שהיום כבר נחשב בעיני רבים לקלאסיקה, והנה אנחנו זוכים לגרסא מחודשת, Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, הכוללת גם את Vice City, ואת San Andreas, שזכו להצלחה מרובה ועשו גלים בעולם הפשע והרשע הוירטואלי.

חברת Rockstar Games הכריזה על תאריך היציאה הסופי של הטרילוגיה המיוחלת – ה-11 בנובמבר. הטרילוגיה תהיה מותאמת יותר לדור הבא של קונסולות המשחקים, עם גרפיקה יותר אמינה ומציאותית, ובנוסף, המשחקיות תהיה דומה יותר לזו של GTA V.

התגעגתם? גם אנחנו!

מבלי באמת לשנות את שלושת הערים שכבר הכרנו, כדי לקרוץ לשחקנים המושבעים, אנחנו רואים בטריילר את השינויים החשובים – תאורה, טקסטורה, ורנדר. אמנם עיצוב הדמויות לא משתנה יתר על המידה, אבל בכל סצנה בטריילר אנחנו נחשפים לעולם הישן של שלושת המשחקים, וישר אחר כך – את אותה הסצנה מחודשת.

השינוי בטקסטורות יוצר סביבה מציאותית יותר בלי לפגום במקור, השינוי בתאורה יוצר דינמיות שבהחלט לא הייתה מוכרת ב-2001, ואיכות הרנדר משלבת אותם יחד כדי לתת לנו חוויה אמיתית ואיכותית, של כל שלושת הערים. ובתכל'ס, גם אם חלק מהדמויות עדיין נראות קצת מיושנות, אנחנו פה בשביל המכוניות, לא?

מה שהכי בולט בטריילר הוא אכן השינוי בתאורה, בהצללות, ובהתשקפויות על גבי המכוניות השונות, ועל פי החברה – יתווסף שינוי במזג האוויר, שינוי בדרכים עצמן, ובכללי טיפול כולל בכל המערך הסביבתי, כאמור, תוך שמירה על העיצוב המקורי של הערים. נראה שיש למה לצפות, גם לחובבי GTA הקלאסי, וגם לשחקנים חדשים.

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition עתיד לצאת ב-11 בנובמבר ל-Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4, PlayStation 5, ו-PC.