Blue Reflection: Second Light עתיד לצאת בעוד שבועיים ל-PlayStation 4, Switch, ו-PC, ולקראת היציאה, קיבלנו דמו לקונסולות שנותן לנו לחוות קצת מהמשחק, קצת מהסיפור, ואפילו לקבל DLC חמוד על הדרך.

המשחק Blue Reflection: Second Light הוא משחק תפקידים בתמה של Magical Girls, בדומה לסדרות אהובות כמו Sailor Moon, Madoka Magica, ואפילו סופר פיג, שאני בטוח שחלקכם ראיתם כמוני. הוא המשחק השני בסדרת Blue Reflection, אבל הוא לא המשך ישיר למשחק הראשון. למעשה, הוא יותר כמו כותר נפרד שממשיך להרחיב את הסדרה.

מה שאולי הכי מעניין בפרנצ'ייז של Blue Reflection, זה שהיוצרים באמת עושים עבודה מעולה בלבנות אותו מהקרקע לתוך סדרה מתמשכת, שתהיה בתקווה גדולה כמו סדרת Atelier (של אותם יוצרים) בהמשך הדרך. מה שהכי מגניב בעיני, זה שגם הגיבורות מהמשחק הראשון מופיעות במשחק השני, וגם חלק מהדמויות המרכזיות מסדרת האנימה. בכך בעצם הסדרה מתחילה לקשר בין הסיפורים השונים שיוצאים, בצורה שלדעתי תהיה מעניינת במיוחד.

בדמו החדש, אנחנו נוכל לשחק בפרק הקדמה, שמספר את תחילת הסיפור של המשחק, ונותן לנו להשתעשע עם המערכות השונות. הדמו נותן לנו להתנסות במערכת הקרב, באיסוף חומרים, ובמערכת ליצירת חפצים. שחקנים שישלימו את פרק ההקדמה, יוכלו לקבל DLC למשחק המלא שיתן לכם להלביש את הדמויות בכובע חמוד בצורה של ארנב, לצד רסיס מיוחד שתוכלו לצרף לדמויות כדי לחזק אותן.

Blue Reflection Second Light

בנוסף לפרק ההקדמה, הדמו מציע גם פרק סיפור, שמתרחש בשלב מאוחר יותר, לאחר שגיבורת סדרת האנימה, היורי היראהארא (Hiori Hirahara), מצטרפת לצוות. פרק הסיפור מתעסק בנושאים שסדרת האנימה נגעה בהם בקטנה, ועשוי לספיילר חלקים ממנה, אבל מנגד, יספק במיוחד את אלה מכם שצפו בסדרה.

באופן כללי, Blue Reflection: Second Light מזכיר מאוד את Atelier Ryza 2 מבחינת המערכות השונות שלו. ולמעשה, אם תמיד חלמתם לשחק ב-Atelier אבל פחדתם להתחיל לשחק, כי יש עשרות כותרים בסדרה, יכול להיות שהדמו הזה יעזור לכם להבין אם הסגנון שלהם מתאים לכם. אני ממליץ לנסות את הדמו כי הוא מדגים טוב איך המשחק עובד, ואני חושב שמסתתר פה משחק עם פוטנציאל להיות מעולה, וכדאי לאנשים להחשף אליו, בטח כשמדובר בדמו חינמי.

בנוסף להכרזה על הדמו, נחשף כי המשחק ימשיך לקבל עדכונים בחינם לאחר היציאה. ב-23 בנובמבר נקבל אפקטים חדשים למצב הצילום, ב-21 בדצמבר נקבל עוד אפקטים ופוזות למצב הצילום, אך בנוסף רמת קושי קשה במיוחד בשם MUST DIE, ולבסוף ב-14 בינואר נקבל עוד אפקטים למצב הצילום.

הדמו זמין בגרסת ה-PlayStation 4 וה-Switch. המשחק Blue Reflection: Second Light עתיד לצאת ב-9 בנובמבר ל-PlayStation 4, Switch ו-PC.