החידושים לדור הרביעי של פוקימון שמתרחש במחוז סינו (Sinnoh) כבר ממש מעבר לפינה, ואנחנו כל הזמן מקבלים עדכונים חדשים על מה שצפוי לנו ב-Pokemon Brilliant Diamond & Shining Pearl. היום אחר הצהריים קיבלנו טריילר חדש שמציג לנו (מחדש) מספר דמויות ופוקימונים שאולי כבר ניצחתם בעבר:

בואו נתחיל עם "החבר'ה הטובים", מנהיגי המכון. הטריילר מראה לנו שני מאמני מכון בהם ניתקל בשלבים שונים במהלך המשחק, יחד עם פוקימוני הדגל שלהם. הראשונה היא קנדיס (Candice), מאמנת מכון Snowpoint, מתמחה בפוקימוני קרח, וכדי להביס אותה תצטרכו להיות מוכנים לשותף שלה, אבומסנואו (Abomasnow). רמז – כמו אש, אש על הפנים.

המנהיג השני הוא מנהיג מכון Sunyshore, וולקנר (Volkner). וולקנר אוהב לחשמל את האווירה והפוקימונים שלו יכולים לספק את החשמל לכל סינו (נראה לי). פוקימון הדגל שלו, לאקסריי (Luxray), לא יכנע לכם בלי מאבק ראוי.

אל תשכחו את הצוות הנבל התורן, הלא הוא צוות גלקטיק (Team Galactic). את הצוות מנהיג סיירוס (Cyrus), ותחתיו יש את המפקדים מארס (Mars), ג'ופיטר (Jupiter) וסאטורן (Saturn) שיעשו לכם חיים קשים (טוב, בואו לא נגזים). הצוות הכוכבי הזה ישתמש בכל הפוקימונים שיש ברשותו כדי להציק לכם בכל דרך אפשרית במהלך המשחק, אבל לפחות העיצוב (של השיער) שלהם נחמד, ויש להם אחלה מוסיקת רקע.

pokemon brilliant diamond and pokemon shining pearl

הטריילר הציג גם את שומרי האגמים, השלישייה האגדית במשחקי הדור הרביעי. את אזלף (Azelf), יוקסי (Uxie) ומספירט (Mespirt) תוכלו לאתר בשלושת האגמים הפרושים על פני מחוז סינו. כמובן שגם תוכלו להילחם בהם ולנסות ללכוד אותם ולצרף אותם לפוקדע שלכם, רק תבואו מוכנים למתקפות העל-חושיות שלהם.

Pokemon Brilliant Diamond & Shining Pearl יגיעו אלינו ב-19 בנובמבר, 2021 ויהיו זמינים אקסקלוסיבית ל-Nintendo Switch.