החבר'ה ב-Bconnect הזמינו אותנו לראות את חנות הפופ-אפ שלהם בקניון רמת אביב שפתוחה עד סוף החודש אז קפצנו לביקור וכרגיל נדהמנו מאיכות המותג Bang & Olufsen.

אם כבר קראתם על הביקור שלנו בתצוגת הליין החדשה של Bang & Olufsen, אתם בטח יודעים שאני מעריץ של המותג. אני לא צריך להוסיף סופרלטיבים ותיאורים כדי להבהיר עד כמה נדהמתי מאיכות השמע (ועוד לא אמרתי מילה על העיצוב), אז כששאלו אותי אם בא לי לקפוץ לחנות הפופ-אפ שלהם התשובה היתה "כן, עכשיו?".

החנות היא מעין אולם תצוגה מיניאטורי המציג שלל מוצרים שגורמים לאוזן להזיל ריר ולמחשבות לנדוד למקום בו יש לי כסף לקנות הכל והבית שלי יהיה מעוטר במערכות שמע של Bang & Olufsen, ואז מתעוררים וחוזרים למציאות ורק העין מזילה ריר או דמעה.

החנות עצמה לא חידשה לנו הרבה יחסית לביקור בליין בפעם הקודמת, אך הפעם זה הרגיש יותר אינטימי ואישי ויכולנו לשחק ולהרגיש את כל אחד מהמוצרים, וכן, זה פשוט שווה את זה.

סטי הרמקולים השונים מנגנים בהרמוניה מאחר וכולם מסונכרנים בקבוצה אחת ל-Google Home או ל-Air Play ובכך כל הבית יכל לנגן יחדיו. הקשבנו למוסיקה מבעד לאזניות ה-TWS שלהם, ה-Beoplay EQ וחווינו נעיצות מבטים וסקרנות טבעית של העוברים והשבים שלא הבינו על מה כל המהומה.

החנות תישאר פתוחה עד ה-31 באוקטובר בקניון רמת אביב וממוקמת בקומת הכניסה, לכל מי שנמצא באיזור או שחובב שמע ובא לו להרגיש את האיכות הזו של Bang & Olufsen, פשוט קחו את הרגליים שלכם ותגיעו לשם.