בתערוכת Gamescom האחרונה שהתרחשה בסוף אוגוסט, הכריזה המפיצה Bandai Namco כי משחק חדש בזיכיון Tales of נמצא בפיתוח לטלפונים החכמים. כעת, היא מכריזה שהוא יגיע אלינו ב-4 בנובמבר, ממש עוד כמה ימים, ויום אחד בלבד אחרי יפן.

המשחק יעקוב אחר סכסוך בין פדרציית ג'רל (Jerle Federation) לאימפריית גילדלאן (Gildllan), שהיחסים שלהן בנוגע ל-"בהמות הקדמוניות" מנוגד לחלוטין. הבהמות הקדמוניות אלו יצורים ענקיים, כגודל הרים שלמים, שקפאו והתאבנו ומאז זורמת מהם אנרגיית מאנה. פדרציית ג'רל נוטה להתקיים עם הטבע ולהעריך את המאנה הזו, בעוד גילדלאן מנסה לתעל אותה לצורכי טכנולוגיה.

המשחק יעקוב אחרי קאסט דמויות משני צידי המתרס, כמו גם מספר הרפתקנים שלא שייכים לאף אחד מהצדדים ומעוניינים בחקר הבהמות הקדמוניות. סך הכל יהיו 21 דמויות מקוריות למשחק לאורך העלילה.

כפי שניתן לראות בטריילר, אנחנו נראה גרפיקת cell-shading עם קרבות אקשן מהירים. למרות שזה עוד לא אושר באופן רשמי, ניתן להעריך שגם דמויות שונות של הזיכיון מהמשחקים לאורך השנים יזכו להופעה כזו או אחרת במשחק.

Tales of היא סדרת משחקי תפקידים יפנים ותיקה שהחלה את דרכה ב-1995 כשהדבר הבולט בה היה מערכת הקרבות המקורית לזמנו, שאפשרה קרבות בזמן אמת והתפתחה עם השנים בין משחק למשחק.

לאורך השנים יצאו משחקים ראשיים ומשחקי ספין-אוף שונים, כולל מספר משחקים למובייל, שגם חלקם הגיעו למערב כמו Tales of Link או Tales of Crestoria שיצא בשנה שעברה. עם זאת, נראה שהמפתחת מנסה לדחוף את המשחק החדש אף יותר כשגם הכריזה על עיבוד אנימה ל-Tales of Luminaria, יחס שלא קיבלו שאר משחקי הטלפונים ואף לא כל המשחקים הראשיים בסדרה.

המשחק הכי עדכני עד עתה בסדרה, Tales of Arise, יצא לקונסולות הדור הנוכחי והקודם (פרט ל-Switch) ולמחשב, כשהוא זוכה לאהדת הקהל והמבקרים כאחד, ולאחרונה אף הודיעה המפיצה כי המכירות שלו חצו את רף המיליון וחצי עותקים.

Tales of Luminaria יצא ב-4 בנובמבר לאנדרואיד ול-iOS ויהיה חינמי אך עם אופציות לרכישת חפצים בתוך המשחק בכסף אמיתי.