AGON by AOC, מותג הגיימינג החדש של AOC, משיקה שלוש מסכים חדשים המיועדים לגיימינג תחרותי. עם קצבי רענון של עד 240Hz ורזולוציות גבוהות במיוחד, המסכים החדשים מכוונים לספק ביצועים מרשימים.

AGON PRO by AOC

AGON by AOC – מתאימים לכל גיימר

המסך הראשון הוא ה-AGON PRO AG274QXM, שמגיע עם פאנל IPS עם צבעים חדים, ברזולוציית FHD וקצב רענון של 170Hz. המסך מגיע בגודל 27 אינץ', בצבע שחור ועם תאורת LED אדומה מלפנים.

המסך השני מבית AGON by AOC הוא ה-AG274UPX, שגם מגיע בגודל של 27 אינץ', אבל עם פאנל Nano IPS מרשים במיוחד ורזולוציית 4K, וכל זה עם קצב רענון של 144Hz. מרשים במיוחד. מסך זה, כמו גם מסכים רבים אחרים של AGON PRO, מגיע עם עיצוב שחור-אדום ושילוב של RGB בחלק הקדמי של המסך. בנוסף לכך, העיצוב שלו הוא ללא מסגרת מה שנותן לו נראות רחבה יותר ומותאמת לגיימינג תחרותי. המסך גם מתאים לקונסולות הדור החדש.

המסך השלישי הוא ה-AG274QG, גם הוא בגודל 27 אינץ' עם פאנל IPS. הוא מגיע ברזולוציית FHD וקצב רענון סופר מהיר של 240Hz וטכנולוגיית G-Sync של NVIDIA, לכל אותם שחקני FPS שלא יכולים להפסיד אפילו שבריר שנייה. גם המסך הזה נהנה מתצורה חסרת מסגרת ומתאורת RGB בחזית המסך.

שלושת המסכים מגיעים עם ארבעה חיבורי USB 3.2, כך שתוכלו לחבר באופן ישיר את כלל אביזרי המשחק שלכם, כמו מקלדת ועכבר למשל, ולקצר את בלאגן החוטים על השולחן. כלל הדגמים מגיעים עם רמקולים מובנים של 5W התומכים בטכנולוגיית DTS לסאונד חלק וברור.

בנוסף, בשניים מהמסכים, ה-AG274QXM וה-AG274UXP, קיים חיבור USB Type C עם הספק חשמלי של 65W, ומתג KVM מובנה.

המסכים החדשים של AGON by AOC יהיו זמינים בעתיד הקרוב ובהזמנה מראש. ה-AG274QXM צפוי לעלות כ-4,624 ש"ח, ואילו ה-AG274UXP וה-AG274QG צפויים לעלות 4,400 ש"ח כל אחד.