AOC הכריזה על שני מסכים חדשים מבית מותג הגיימינג שלה, AGON, המיועדים בעיקר ל-Esports. שני המסכים החדשים נכנסים תחת קטגוריית מוצרים חדשה שתקרא AGON PRO והם מיועדים לגיימינג תחרותי חסר פשרות.

טובים השניים מהאחד

המסך הגדול יותר מבין השניים, ה-AG324UX, מגיע בגודל של 31.5 אינץ' וברזולוציה מרשימה של 4K וקצב רענון מהיר של 144Hz. המסך מגיע עם חיבור DisplayPort 1.4 עם DSC וחיבור HDMI 2.1 שמאפשר חיבור גם לקונסולות ברזולוציית 4K וקצב רענון של 120Hz.

המסך השני, ה-AG274FZ, מגיע בגודל של 27 אינץ' וברזולוציה סטנדרטית של 1080p (או FHD), עם קצב רענון מהיר במיוחד של 260Hz שיתאים יותר לשחקני FPS או מרוצים.

שני המסכים מגיעים עם פאנל IPS, מה שאומר צבעים מדוייקים יותר וחיים יותר, אך גם עם זמן תגובה מהיר של 1ms GTG, שמבטיח לשמור על התנועות במסך חלקות ורציפות. מבחינת העיצוב, שני המסכים מגיעים עם גבולות דקים במיוחד ב-3 מארבעת הצדדים, כשבחלק התחתון של המסך העובי גדול יותר ומגיע עם לוגו AGON.

בנוסף על כך, שני המסכים מגיעים עם תאורת RGB הן בחזית המסך והן בחלקו האחורי, וכן הקרנה של לוגו AGON בקדמת המסך (על השולחן שלכם). כמובן כל אפקטי התאורה ניתנים לשליטה.

אציין, כמו בכל מסכי AOC שיצא לי לסקר, גם שני המסכים מגיעים עם טכנולוגיית FreeSync של AMD (או – Adaptive Sync) וסטטוס G-Sync Compatible. בנוסף לכל אלו, הם כוללים רמקולים מובנים ושיפורי DTS, בנוסף, ה-AG324UX מגיע עם כניסת USB-C שתומכת בטעינה מהירה של מכשירים ניידים (הספק של 90W).

ה-AG274FZ, וגם כמובן ה-AG324UX, יהיו זמינים בארץ לקראת סוף השנה הנוכחית עם מחיר מומלץ של 4599 ש"ח לדגם ה-AG324UX, וכ-1999 ש"ח לדגם ה-AG274FZ.