!WarioWare: Get It Together מלא במיני-משחקים כיפיים והזויים שיעלו לכם חיוך על הפנים. גם אם לפעמים אחת הדמויות שתקבלו לא תהיה כיפית או טובה במיוחד, עדיין תלחצו על כפתור ההמשך בשביל עוד כמה שניות של משחקונים והנאה.


!WarioWare: Get It Together הוא משחק ארקיידי ועובד מצויין בתור משחק מסיבות. השלבים והמשחקונים השונים שפותחים לאורכו מטריפי חושים וכיפיים מאוד, גם אם הרמנדומליות שלהם ושל הדמויות יכולה לפגוע מעט בהנאה מהטירוף הזה.

המשחק של Wario וכל החבורה

העלילה של !WarioWare: Get It Together מתחילה באולפן פיתוח המשחקים של Wario (וואריו) וחבריו. ביום האחרון של הפיתוח, כשהם מנסים את המשחק לראשונה, הנורא ביותר קורה – וואריו וחבריו לצות הפיתוח נשאבים לתוך המשחק שפיתחו וכעת עליהם למצוא פיתרון ולצאת חזרה אל העולם האמיתי.

זהו גם מצב המשחק הבסיסי שאיתו מתחילים את המשחק. במהלך מצב הסיפור של המשחק, וואריו יתאחד מחדש עם החברים שלו שאיתם הוא פיתח את המשחק, וכך בעצם אנו נפתח דמויות חדשות שנוכל לשחק במשחקונים. לכל דמות יש מספר מסויים של משחקונים שונים שנפתחים לכם כשאתם משחקים בחלק שלה בעלילה. בהתאם, רק כשאתם נתקלים במשחקון לראשונה בעלילה, הוא נפתח לכם לתמיד במצב המשחק החופשי.

לכל דמות שנפתחת יש צורת שליטה שונה וייחודית לה. למשל וואריו יכול לנוע בחופשיות במסך אבל לא יכול לקפוץ, ומצד שני הוא יכול לתקוף עם דחיפה לכיוון שאליו הוא פונה. במהלך הפרקים אתם בוחרים מספר של דמויות והן מוגרלות באופן רנדומלי ביחד עם המשחקונים באותו החלק של העלילה.

!WarioWare: Get It Together

הדמויות שאתם מקבלים בהתחלה יותר פשוטות, וגם המשחקונים עצמם יחסית יותר פשוטים. לקראת הסוף, החלקים המתקדמים יותר של "העלילה" מציגים מעין מודיפיקציה למשחקונים כמו פסילה אחת בלבד, מהירות מוגברת מהמשחקון הראשון, וכדומה.

אם באתם וקיוויתם לעלילה עם משמעות או איכות, אז תוציאו את המחשבה הזאת מהאף. כלומר, מהראש. העלילה פה היא בסך הכל כלי כדי להציג דמויות ולפתוח אותן למשחק בשאר המצבים.

את מקבלת משחק, את מקבלת משחק, כולן מקבלות משחק!!

ב-!WarioWare: Get It Together יש 222 משחקונים שנחשפים במהלך מצב העלילה שלו. כמו בכל משחק בסדרה, לכל משחקון יש את הגימיק ואת המטרה שלו שאתם צריכים להשלים. עם כל משחקון שעוברים, המהירות של המשחקונים עולה, ובהתאם גם רמת הקושי.

!WarioWare: Get It Together

בהתחלה יהיו לכם לא מעט מקרים שבהם אתם נפסלים בגלל שאתם עוד לא מכירים את המשחקון ואת המטרה, אבל זה כמובן לאט לאט משתנה. אבל השילוב של רנדומליות במשחקונים והרנדומליות של הדמויות שאתם משחקים, שלפעמים לא מתאימות למשחק, יכול להיות מעט מעיק, בעיקר בהתחלה.

אם יש לכם משחקון מסויים שלא מובן לכם, או שאתם רוצים להשתפר בו, יש אפשרות בתפריט הראשי לבחור בכל אחד מהמשחקים ולשחק בהם עד שאתם משתפרים בהם מספיק. בתפריט המשחקונים שם יש גם את האפשרות לחוות את המשחקונים ברמות הקושי המתקדמות יותר שלהם.

לכל אחד מהמשחקונים הללו יש אופי משלו, עם הומור יפני משובח והזוי כמיטב המסורת של הסדרה. האומנות של כל משחק צבעונית, מעניינת וברגע שמנצחים היא משתנה וחושפת אומנות משודרגת והומוריסטית. ההומור והבדיחות של חלק מהמשחקונים יכולים להיות מעט לא מובנים, אבל זה פשוט חלק מהקסם של הסדרה. חדי העין ישימו לב לקטגוריית המשחקונים שפשוט לקוחים ישירות מתוך מותגים אהובים של נינטנדו. אנחנו כבר דיווחנו לנינטנדו על גניבת זכויות היוצרים הבוטה של וואריו הרשע.

!WarioWare: Get It Together

המסיבה הכי שווה בעיר

!WarioWare: Get It Together מספק גם חווית קואופ ותחרותית מהנה ביותר. בכל מצב משחק יש לכם אפשרות לחבר עוד שחקן אחד לפחות ולשחק ביחד. במצב הסיפור החוויה הופכת למשחק בקואופ שבו המשחקונים משתנים מעט ואתם צריכים לנצח ביחד.

בנוסף יש מצב משחק שונה שבו המשחקונים משתנים באופן מסויים והופכים לתחרותיים, ושם ניתן להתחרות בשחקנים אחרים. אני בעיקר אהבתי את המשחקונים שאפשרו להתחרות במצב שבו המנצח הוא השחקן ששורד אחרון.

המשחק מציג לכם על המסך שני חלונות של אותו משחקון, אחד לכל שחקן ואתם מתחרים ביניכם, כשמי שנפסל מספר פעמים מפסיד את המשחק כולו. גם כאן הרנדומליות של המשחקונים יכולה להיות נקודה שלילית במידה ונותנים לשחקן לא מנוסה לשחק בפעם הראשונה.

!WarioWare: Get It Together

צבע חזק, קסטומיזציה מיותרת

במהלך המשחקים שתשלימו, אתם תצברו מטבע ייחודי למשחק שתוכלו להשתמש בו בראש ובראשונה כדי לקנות ניסיון חוזר ולהמשיך סשן של משחקונים במידה ונפסלתם לגמרי. אחרי שאתם מסיימים את "עלילת המשחק" ופותחים את כל הדמויות שיש למשחק להציע, מתגלה שימוש נוסף למטבעות. יש למשחק מערכת גאצ'אפון שנותנת שלל אפשרויות קסטומיזציה לצבעים של הדמויות. בעיניי הצורה שבה זה נעשה היתה די מיותרת ולא תורמת לחווית המשחק.

מבחינת הנראות המשחק הוא תאווה לעיניים. כל משחקון ומסך פשוט עשירים בצבעים וציורים מעניינים, עם אנימציות מגניבות ולפעמים פשוט משוגעות. הדמויות כולן ייחודיות (על אף שיש שני זוגות של דמויות שחולקות מאפיינים עיצוביים) וקל לזהות אותן. הן מלאות אופי, עם אנימצייה נהדרת לאורך כל המשחק.

למשחק פסקול מאוד קצבי, כיאה למשחק ארקייד שבו מהירות התגובה והמחשבה מאוד חשובים. כשאתם מתחילים סשן משחק, המוזיקה מתנגנת בקצב מסויים, וככל שממשיכים במשחקונים, המהירות שלהם גוברת ואיתה גם המהירות של המוזיקה. לא תמצאו כאן מנגינות מאוד זכורות או איקוניות, אבל כולן מרגישות מאוד מתאימות לאווירה השטותית של וואריו והחברים שלו.

!WarioWare: Get It Together

!WarioWare: Get It Together, הוא משחק ארקיידי כיפי ביותר. יש לו אופי והומור מיוחדים שלא תמצאו בשום מקום אחר, לטובה ולרעה.

כל המשחקונים כיפיים במידה ואתם מקבלים את הדמות שמתאימה לכם ולמשחקון המסויים. ועדיין גם כשאתם לא מצליחים ישר, הכל כל-כך כיפי ומהיר שמהר מאוד תמשיכו לבדיחה והטירוף הבא. אם אתם לא בטוחים שהומור יפני קיצוני זה בשבילכם, תשמחו לדעת שיש דמו של המשחק בחנות של הנינטנדו Switch.

מפתחת: Nintendo

מפיצה: Nintendo

תאריך יציאה: 10 בספטמבר , 2021

ז'אנר: אקשן, מסיבות

זמין על: Switch

בוקר על: Switch

עותק הביקורת של !WarioWare: Get It Together סופק על ידי נינטנדו ישראל.